The Golkonda Hyderabad
Hotel a Hyderabad amb 2 restaurants i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Golkonda Hyderabad





Serveis populars
El preu actual és de 63 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite prèmium

Suite prèmium
El més destacat
Menjador independent
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Taula de menjador
Televisor LCD
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Taula de menjador
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Club

Habitació Club
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Taula de menjador
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite prèmium

Suite prèmium
El més destacat
Menjador independent
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Taula de menjador
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Taula de menjador
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
El més destacat
Menjador independent
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Taula de menjador
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium

Habitació amb dos llits individuals prèmium
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Taula de menjador
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
També et pot agradar

The Leela Hyderabad Banjara Hills
Banjara Hills
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 55 opinions
Preu actual: 128 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Banjara Hills, Masab Tank, Hyderabad, Andhra Pradesh, 500 028
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hyderabad Marriott Hotel & Convention Centre
Hyderabad Marriott Hotel & Convention Centre
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 322 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 700 INR per adult i 500 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2500 INR per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 13:00 i les 00:00, s'ha d'abonar un càrrec.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 1200 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Golkonda Hyderabad Hotel
Golkonda Hotel
Golkonda Hotel Hyderabad
Golkonda Hyderabad
Hyderabad Golkonda
The Golkonda Hyderabad Hotel Hyderabad
The Golkonda Hyderabad Hotel
The Golkonda Hyderabad Hyderabad
The Golkonda Hyderabad Hotel Hyderabad
Preguntes freqüents
Opinions: The Golkonda Hyderabad
Opinions
7,6
Bo
7,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Methma
Viatge en grup
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Methma
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
rajanikanth
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
rajanikanth
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable Stay
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammed
Viatge en família
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good
Mohammed
Estada de 8 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very poorly managed and maintained
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Darren
Viatge en grup
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Darren
Estada de 9 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
SWEETY
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SWEETY
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raza, PLYMOUTH
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raza
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Irfan
14 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst hotel experience
Irfan
Estada de 5 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Rizwan
12 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rizwan
Estada de 10 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Mallikarjuna
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mallikarjuna
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Naveed
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Naveed
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Amit
8 de febr. de 2025
Amit
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
David
4 de febr. de 2025
David
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Gogulamurali
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Gogulamurali
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
JASMEEN
Viatge en família
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
JASMEEN
Estada de 7 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
MOHAMMED
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
MOHAMMED
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rama
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rama
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Venkata Rao
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Venkata Rao
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Radhika
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Radhika
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Kamalakar
Viatge en família
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Kamalakar
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Pramod
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pramod
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Rajendran
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rajendran
Estada d’1 nit (ag. 2024)