CITADEL Hotel By Vinnca
Hotel a Hyderabad amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i un centre de negocis obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament CITADEL Hotel By Vinnca





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial

Habitació empresarial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitori independent
Un bidet
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitori independent
Un bidet
Barnussos
També et pot agradar

The Leela Hyderabad Banjara Hills
Banjara Hills
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 55 opinions
Preu actual: 127 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Airport Road, Opp. METRO Wholesale, Gagan Pahad, Hyderabad, Telangana, 500052
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Clarks Inn Suites Hyderabad Airport
Clarks Inn Suites Hyderabad Airport
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 12 opinions
Preu actual: 48 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 525 INR per adult i 525 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 800 INR per habitació només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 500 INR només l'anada (entre 5 i 10 anys).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
CITADEL Hotel Vinnca Hyderabad
CITADEL Hotel Vinnca
CITADEL Vinnca Hyderabad
CITADEL Vinnca
Hotel CITADEL Hotel By Vinnca Hyderabad
Hyderabad CITADEL Hotel By Vinnca Hotel
Hotel CITADEL Hotel By Vinnca
CITADEL Hotel By Vinnca Hyderabad
CITADEL Hotel By Vinnca Hotel
CITADEL Hotel By Vinnca Hyderabad
CITADEL Hotel By Vinnca Hotel Hyderabad
Preguntes freqüents
Opinions: CITADEL Hotel By Vinnca
Opinions
6,2
7,0/10
Neteja
6,6/10
Personal i servei
5,8/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Nitin
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nitin
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
John
20 de març de 2024
John
Estada d’1 nit (març 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
26 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2023)
2/10, Horrible
Madan
Viatge en família
2 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Madan
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Kalpit
Viatge en grup
6 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly service
Kalpit
Estada d’1 nit (des. 2021)
4/10, Deficient
Ganesh
Viatge en família
3 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ganesh
Estada d’1 nit (des. 2021)
6/10, Acceptable
gopikrishn
Viatge en grup
8 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Not really 4 star hotel
gopikrishn
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Sravanthi
Viatge en família
24 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sravanthi
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
In transit through HYD international airport
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
4/10, Deficient
M.D
Viatge en família
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
M.D
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Vijaya Sekhar
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Practical
Vijaya Sekhar
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Andrew
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
manish
18 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and comfortable.
manish
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
7 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Elle
Viatge en parella, Viatge de negocis
25 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elle
Estada d’1 nit (maig 2019)