JAZ Neo Ivory
Hotel amb 8 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Mar Roig
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament JAZ Neo Ivory





Serveis populars
El preu actual és de 27 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit individual

Suite, 1 llit individual
9,2 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Apartament, 1 llit de matrimoni

Apartament, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Queen Apartment
Suite Non smoking
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

El Kawsar District, Hurghada, Red Sea Governorate
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

moon beach resort
moon beach resort
- Platja privada
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
8.0 de 10, Molt bé, 39 opinions
Preu actual: 56 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
This property advises that proper swim attire is required to access the pool and the beach.
This property enforces a smart-casual dress code at its restaurants.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Sol Y Mar Ivory
Sol Y Mar Ivory Suites
Sol Y Mar Ivory Suites Hotel
Sol Y Mar Ivory Suites Hotel Hurghada
Sol Y Mar Ivory Suites Hurghada
Sol y Mar Ivory Hotel Hurghada
Solymar Ivory Suites Hotel Hurghada
Solymar Ivory Suites Hotel
Solymar Ivory Suites Hurghada
JAZ Neo Ivory Hotel
Solymar Ivory Suites
JAZ Neo Ivory Suites
JAZ Neo Ivory Hurghada
JAZ Neo Ivory Hotel Hurghada
Preguntes freqüents
Opinions: JAZ Neo Ivory
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de jul. de 2025
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Hiroshi
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroshi
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
gabor
Viatge en grup
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gabor
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ziyad
1 de maig de 2025
ziyad
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Erik Bo
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erik Bo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicola
Viatge en família
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicola
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mostafa
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mostafa
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
simge
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
simge
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Monika
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klein, fein ruhig, ohne Trubel sehr sehr angenehm




Monika
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marlen
21 de març de 2025
Marlen
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Audrey, Saint-Lambert-de-Lauzon
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Audrey
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcus
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcus
Estada de 5 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
M
Viatge en grup
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goede slaapplek voor/na liveaboard
M
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Abdurrahman
27 de gen. de 2025
Abdurrahman
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ian Thomas
Viatge en parella
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian Thomas
Estada de 10 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicola
Viatge en família
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicola
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
JaeMyong
13 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JaeMyong
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Michael
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Markus
14 de des. de 2024
Markus
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Marc
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc
Estada de 7 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Rémi
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rémi
Estada de 14 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Markus
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Markus
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
R
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
R
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
rainer
Viatge en parella
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
rainer
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Caren
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caren
Estada d’1 nit (nov. 2024)