Van Der Valk Hotel Houten - Utrecht
Hotel de luxe amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Van Der Valk Hotel Houten - Utrecht





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 137 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera i dutxa independents
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera i dutxa independents
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hoofdveste 25, Houten, 3992
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Vianen - Utrecht
Hotel Vianen - Utrecht
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 284 opinions
Preu actual: 153 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'autoservei: 19.50 EUR per adult i 12.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 12.50 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 35.00 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Van der Valk Hotel Houten
Van der Valk Houten
Van der Valk Hotel Houten
Van Der Valk Houten Utrecht
Van Der Valk Hotel Houten - Utrecht Hotel
Van Der Valk Hotel Houten - Utrecht Houten
Van Der Valk Hotel Houten - Utrecht Hotel Houten
Preguntes freqüents
Opinions: Van Der Valk Hotel Houten - Utrecht
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Anja
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Anja
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Joris
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joris
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Deborah
21 de maig de 2025
Deborah
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
Viatge de negocis
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Danielle
5 de maig de 2025
Danielle
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
GEORGES
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GEORGES
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonas
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kaernten
13 de març de 2025
Kaernten
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Roy
Viatge de negocis
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roy
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
PAUL
Viatge en parella
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
PAUL
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roy
Viatge en grup
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roy
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Björn
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Björn
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bettina
Viatge en parella
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bettina
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Mervel
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mervel
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Olivia
Viatge de negocis
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great business hotel
Olivia
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Rudy
Viatge de negocis
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rudy
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Esmeralda
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Esmeralda
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mirko
Viatge de negocis
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mirko
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Massimo
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Massimo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mary
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Björn
Viatge de negocis
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Björn
Estada d’1 nit (nov. 2024)