Van der Valk Hotel Hoorn
Hotel de luxe amb 2 restaurants i un casino
Galeria de fotos de l’allotjament Van der Valk Hotel Hoorn





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 117 €
taxes i impostos inclosos
20 de nov. - 21 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressol o llit infantil
Roba de llit d'alta qualitat
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,8 sobre 10
Magnífic
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressol o llit infantil
Roba de llit d'alta qualitat
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressol o llit infantil
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, nivell executiu

Habitació doble executiva, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, nivell executiu
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressol o llit infantil
Roba de llit d'alta qualitat
Assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Westfriese Parkweg 1, Hoorn, 1625 MA
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Heavens Hotel
Heavens Hotel
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.0 de 10, Fantàstic, 164 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 21.50 EUR per adult i 10.75 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 22.50 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 30 EUR.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 9.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5.
L’allotjament també es coneix com a
Van der Valk Hoorn
Van der Valk Hotel Hoorn
Van der Valk Hotel Hoorn Hotel
Van der Valk Hotel Hoorn Hoorn
Van der Valk Hotel Hoorn Hotel Hoorn
Preguntes freqüents
Opinions: Van der Valk Hotel Hoorn
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Otto
Viatge en parella
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Otto
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mette
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rigtig dejligt ophold
Mette
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joe
Viatge de negocis
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joe
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Christina
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christina
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tony
Viatge de negocis
1 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tony
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
RADULFUS JOSEPH HENRICUS
17 de juny de 2025
RADULFUS JOSEPH HENRICUS
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Zoltan
Viatge en família
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zoltan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Caroline
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caroline
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Tom
1 de juny de 2025
Tom
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge de negocis
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Josee
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Josee
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Per
Viatge de negocis
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dan
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stephan
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
NICOLAS
4 de maig de 2025
NICOLAS
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Ozkan
Viatge en grup
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Pas mal
Ozkan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Paul-Rainer
16 d’abr. de 2025
Paul-Rainer
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hadar
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hadar
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Moje
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moje
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabian
4 d’abr. de 2025
Fabian
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Molly
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Molly
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jie
Viatge en família
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jie
Estada de 4 nits (març 2025)








