Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb certificació ecològica amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp

Bar (a l'allotjament)
Terrassa o pati
Recepció
Billar
Bar (a l'allotjament)

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Bar
  • Serveis de bugaderia
  • Aire condicionat
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja
El preu actual és de 64 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació Comfort, 2 llits individuals

8,0 sobre 10
Molt bo
(36 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Cafetera exprés
Per satèl·lit
Escriptori
  • 18 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni gran

8,4 sobre 10
Molt bo
(15 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Cafetera exprés
Per satèl·lit
Escriptori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Adrianahoeve 8, Hoofddorp, 2131 MN

Què hi ha als voltants

  • Claus Event Center - 13 minuts a peu - 1.1 km
  • Museu Frans Hals - 11 minuts en cotxe - 9.4 km
  • Catedral de Sant Bavo - 11 minuts en cotxe - 9.4 km
  • Grote Markt - 12 minuts en cotxe - 10.1 km
  • Jardins de Keukenhof - 18 minuts en cotxe - 16.4 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Hoofddorp: 5 min en cotxe
  • Matterhorn Stop: 10 min en cotxe
  • Amsterdam (AMS-Schiphol): a 11 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Papa's Beach House - ‬12 minuts a peu
  • ‪Superfly - ‬20 minuts a peu
  • ‪China Fantasy - ‬20 minuts a peu
  • ‪BARRACA Rodizio Grill & Bar - ‬15 minuts a peu
  • ‪Sammy's Corner - ‬14 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp

Hotel amb certificació ecològica a prop de l'aeroport
T'esperen una terrassa, una cafeteria i servei de bugaderia i tintoreria a Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un bar i un restaurant a la teva disposició.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), bicicletes de lloguer i punt de recàrrega de cotxes elèctrics
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i servei de recepció obert les 24 hores
  • A les opinions dels clients es diuen coses molt bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 80 habitacions ofereixen avantatges com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD amb canals per satèl·lit
  • Bombetes LED, frigorífics i bressols gratuïts

Premis i afiliacions

Allotjament amb certificat ecològic
Aquest allotjament forma part del programa Green Globe, que mesura l'impacte de l'allotjament en un o diversos dels aspectes següents: medi ambient, comunitat, patrimoni cultural i economia local.

Idiomes

neerlandès i anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Punt de recàrrega de cotxes elèctrics a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament a les instal·lacions amb opcions d'estacionament privat

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible de 06:00 a 09:00 de dilluns a divendres i de 07:00 a 10:00 els caps de setmana: 18,25 EUR per persona
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Activitats

  • Lloguer de bicicletes
  • Taula de billar
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bressol gratuït
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Sala d'ordinadors

Exterior

  • Terrassa

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • 2 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Finestres de doble vidre

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Frigorífic
  • Màquina de cafè exprés

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Escriptori
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.25 EUR per persona (preu aproximat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Puntuació nacional

El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.

L’allotjament també es coneix com a

Bastion Hotel
Bastion Hotel Schiphol/ Hoofddorp
Bastion Schiphol/ Hoofddorp
Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp
Bastion Hotel Schiphol
Bastion Schiphol Hoofddorp
Bastion Schiphol
Bastion Schiphol Hoofddorp
Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp Hotel
Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp Hoofddorp
Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp Hotel Hoofddorp

Preguntes freqüents

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp?

Amb data 8 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp el dia 17 d’ag. de 2025 són d'almenys 64,00 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp?

Aquest hotel amb certificació ecològica es troba a prop de l'aeroport i a menys de 10 km de les atraccions següents: Catedral de Sant Bavo, Museu Frans Hals i Casa Corrie Ten Boom. Platja de Zandvoort i Circuit Park Zandvoort també són a menys de 15 km.

Opinions: Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp

Opinions

7,4

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 228 de 1001 opinions
Puntuació 8: Bo. 419 de 1001 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 237 de 1001 opinions
Puntuació 4: Deficient. 57 de 1001 opinions
Puntuació 2: Horrible. 60 de 1001 opinions

7,8/10

Neteja

8,0/10

Personal i servei

7,6/10

Comoditats

7,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

Ciska

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heel erg jammer dat meerdere gezinnen met kleine kinderen hard met de deuren slaan en hard praten op de gang. Hotel verder keurig, prijs kwaliteit okee. Dit betrof de eerste verdieping.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Ronald Allan

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
War etwas enttäuscht da in Hotel Website ein Fitness Raum geworben wurde. Es war aber nicht vorhanden. Die Toilette war klein und unpraktisch eingerichtet.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

2/10, Horrible

Ron

Wenn ich etwas bezahle im Voraus dan ärgert mich dass wenn bei der Rezeption nachträglich toeristen Steuer nog gefragt wird obwohl in der Buchung Steuern bezahlt sind
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Wesley Ken

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent service with the friendliest staff, thanks to Gino and Melissa.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

Meike

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Ramesh

Viatge en família
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sehr schön Hotel kann weiter empfehlen
Estada de 2 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Victoria

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Perfect hotel voor een kort verblijf
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Shiva

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wir hattenneinen wubdervollen Aufenthalt als Familie. Due mitarbeiter waren sehr fewundlich und hilfsbereit. Das zimmer war perfekt ausgestattet. Der shuttlebus fähet direkt zum flughafen. Wir kommen sehr gerne wieder!
Estada de 2 nits (juny 2025)

6/10, Acceptable

Michael, Wiefelstede

Viatge en parella
Què li ha agradat: Comoditats
Das Hotel war insgesamt in Ordnung. Besonders positiv hervorzuheben sind das Frühstücksbuffet und das freundliche, aufmerksame Personal im Frühstücksbereich – definitiv das Highlight unseres Aufenthalts. Weniger überzeugend war die Zimmerreinigung während unserer drei Übernachtungen, die leider nur mittelmäßig ausfiel. Möglicherweise liegt das auch an der recht dunklen Beleuchtung im Zimmer – teils war sie defekt, was eine gründliche Reinigung zusätzlich erschwert. Die Nespresso-Maschine im Zimmer ist zwar ein nettes Extra, war in unserem Fall jedoch stark verkalkt und daher nicht nutzbar. Hier wäre eine regelmäßige Wartung wünschenswert. Positiv zu erwähnen sind die zahlreichen Parkplätze mit Wallboxen sowie die gute Verkehrsanbindung. Der Empfang wirkte stellenweise überfordert, was den Check-in und -out unnötig verzögerte. Vielleicht wäre es hilfreich, wenn sich das Management ein aktuelles Bild vom Zustand des Hauses macht. Insgesamt mit Abstrichen okay, aber mit mehr Liebe zum Detail wäre deutlich mehr drin.
Estada de 3 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Wijtske

Estada d’1 nit (juny 2025)

6/10, Acceptable

Youwen

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei
Arriving about 7 PM, I waited for the receptionist for more than 12 minutes and I went to look for her. The room is small and bathroom is too tight.
Estada d’1 nit (maig 2025)

6/10, Acceptable

Hozan

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frühstück gut, der Rest leider nicht gut. Zimmer zu klein und das Badezimmer ist Katastrophal. Höchstens für eine Nacht, mehr aber auch nicht.
Estada de 3 nits (maig 2025)

4/10, Deficient

PASQUALE

Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

Alessandra

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Comoditats
Die kissen waren nicht sauber , mussten eir wechseln lassen.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Jacqueline, Berlin

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Uns wurde ein AirBnB kurzfristig abgesagt. Sodass wir Glück hatten hier unterzukommen. Denn alle Hotels waren so gut wie ausgebucht. Wir haben die Bewertungen gelesen und uns einfach darauf eingelassen. Der Transfer vom Flughafen zum Hotel und zurück funktionierte reibungslos. Die Rezeption bzw. der Check in/Check out verlierf sehr freundlich. Die Zimmer sind absolut in Ordnung. Wir waren eh nur zum Schlafen dort, da wir uns die Stadt anschauen wollten. Es gab jeden Tag frische Handtücher, die Betten wurden gemacht, wir hatten die Möglichkeit uns einen Kaffee auf dem Zimmer zuzubereiten und die Betten waren auch bequem. Wie bereits aus den Bewertungen entnommen, könnten die Waschbecken etwas größer sein bzw. verhindert die Ablage ein richtiges rüberbeugen. Es schallt schon etwas in den Fluren. Wenn die Gäste sich jedoch einfach vernünftig bewegen würden und die Türen ordentlich schließen und nicht über die Flure schreien würden, (was wir einmalig erlebt haben, weil sich eine Gruppe betrunkener Menschen nicht im Griff hatte) ist es dennoch eine gute Wahl hier zu übernachten. Kurzum für ein Wochenendtrip können wir dieses Hotel empfehlen. Wer mehr Luxus möchte oder Spa braucht, der wird ganz sicher woanders fündig werden. Wir jedoch waren absolut zufrieden.
Estada de 2 nits (maig 2025)

4/10, Deficient

Evelina

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
We didn’t have the baby bed in the room as requested, it was only 1 towel in the room (had booked for 2 adult and 1 baby), when we finally got the baby bed it was so dirty and nasty and without a sheet…of course a good price for a night stay before our flight but come on a dirty baby bed…not ok!
Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

Leen

Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Michel

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Restaurant à revoir

L’hôtel est bien en général ainsi que l’accueil mais le restaurant laisse à désirer. Le choix de la carte n’est pas fameux mais ce que nous avons vécu et ne pas seulement nous mais aussi deux couples Français sont plaints du service très très lent beaucoup de confusion ds les plats et boissons etc. Le personnel (2 dames) étaient plus intéressées par un petit groupe de monsieurs que par les clients. Elles riaient au bar au lieu de servir les clients dans le restaurant. Quand l’une des deux est venue desservir elle m’a demandé si tout était en ordre. J’ai répondu pas trop et que ça a duré longtemps. Nous avons commandé les dessert et nous avons attendu 30 minutes sur lequel nous sommes partis en avertissant que ils pouvaient annuler les desserts. Les Français ont également attendu longtemps et sur le moment q’ils allaient partir elle a amené les desserts mais pas ce que les gens avaient demandé. En plus elle avait le culot de se moquer de nous en toute politesse, en Anglais car elle ne parlait ni Français ni Néerlandais. Je crois que l’hôtel devrait investir dans du personnel plus performant. Nous de notre côté on va voir ailleurs. J’espère que vous allez en tenir note.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

4/10, Deficient

MISS ERNESTA

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Staff is friendly. Room are dirty. Dust everywhere, floors are dirty. Dinner is expensive the meet is not cooked.
Estada de 5 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Fabio

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Chuveiro Quebrado

Staff atencioso, quarto confortável - cama e aquecimento. Porem o suporte do chuveiro estava quebrado, caindo algumas vezes durante o banho. O secador de cabelo também estava com defeito, mas nos forneceram outro.
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Reber

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Radhi

Estada d’1 nit (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Leszek

Estada d’1 nit (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Karin Nygaard

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Tingene blev bragt i orden

Vi blev taget godt imod. Værelset umiddelbart fint. Gode senge. Badeværelse med udfordringer, håndvasken er god til håndvask, men svær at vaske sig ved. Første bad betød vand på hele badeværelsgulvet, afløbet trængte til rengøring under risten. Efter påtale fungerede det upåklageligt. Morgenmad - du bliver mæt, men intet prangende. God beliggenhed i forhold til at se tulipaner i Keukenhof.
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Jacob

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)