Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp
Hotel a Hoofddorp amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 2 llits individuals

Habitació Comfort, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(37 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Cafetera exprés
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni gran
8,4 sobre 10
Molt bo
(17 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Cafetera exprés
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Adrianahoeve 8, Hoofddorp, 2131 MN
Sobre aquest allotjament
Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp
Allotjaments similars

Bastion Hotel Amsterdam Airport
Bastion Hotel Amsterdam Airport
- Servei de trasllat gratuït a l'aeroport
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 1.000 opinions
Preu actual: 68 €
taxes i impostos inclosos
11 de gen. - 12 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.25 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Bastion Hotel
Bastion Hotel Schiphol/ Hoofddorp
Bastion Schiphol/ Hoofddorp
Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp
Bastion Hotel Schiphol
Bastion Schiphol Hoofddorp
Bastion Schiphol
Bastion Schiphol Hoofddorp
Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp Hotel
Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp Hoofddorp
Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp Hotel Hoofddorp
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp
7,6
Bo
7,8
Neteja
6,6
Ubicació
8,0
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
7,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 de nov. de 2025
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Mikkel
11 de nov. de 2025
Mikkel
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Jack
6 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jack
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
esther
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
esther
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Lorena, Acapulco
Viatge en família amb nens petits
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lorena
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Rudolf
16 d’oct. de 2025
Rudolf
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Gerrit
Viatge en parella
11 d’oct. de 2025
Gerrit
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Joop
Viatge en grup
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joop
Estada d’1 nit (oct. 2025)
2/10, Horrible
Tim
Viatge en grup
6 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tim
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Neil
4 d’oct. de 2025
Neil
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Akintunde
27 de set. de 2025
Akintunde
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
YUZO
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YUZO
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Holly
6 de set. de 2025
Holly
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Preben
Viatge en família
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ophold
Preben
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
John
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
H.E.
Viatge de negocis
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
H.E.
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
Jessika
1 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jessika
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Burgis
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Burgis
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
farid
Viatge en grup
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
farid
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Merlijn
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Merlijn
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Michel, Den Dungen
27 d’ag. de 2025
Michel
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Marleen
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marleen
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel Andemikael
Viatge en família
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samuel Andemikael
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Sami
Viatge en família
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Literie confortable.chambres propres
Sami
Estada de 3 nits (ag. 2025)








