NAGI Hiroshima Hotel&Lounge
Hotel a Hiroshima, a prop de l'atractiu següent: Estadi Mazda Zoom-Zoom
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NAGI Hiroshima Hotel&Lounge





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 129 €
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals tradicional

Habitació amb dos llits individuals tradicional
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium

Habitació amb dos llits individuals prèmium
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva

Habitació amb dos llits individuals executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-chome-5-14 Matobacho Minami Ward, Hiroshima, Hiroshima, 732-0824
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Randor Hotel Hiroshima Prestige
Randor Hotel Hiroshima Prestige
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Cuina
- Microones
9.4 de 10, Excepcional, 360 opinions
Preu actual: 68 €
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Preguntes freqüents
Opinions: NAGI Hiroshima Hotel&Lounge
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Liliana Millán
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Liliana Millán
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcelo
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Grant
12 de juny de 2025
Grant
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Muhammad, Scottsdale
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Muhammad
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
lisa-maria
3 de juny de 2025
lisa-maria
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
lisa-maria
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
lisa-maria
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
サトシ
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
サトシ
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Chihiro
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chihiro
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Emily
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emily
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ricardo
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fumihiro
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fumihiro
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
YOUKO
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
YOUKO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Karine
Viatge en parella
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karine
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Risa
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Risa
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kylie
Viatge en família
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
Kylie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Chung feng
Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chung feng
Estada de 10 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Robert
Viatge en família
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It was great!
Robert
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
TOMOYA, Chuo-ku
3 d’abr. de 2025
TOMOYA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eriko
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Eriko
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels