Capsule Hotel CUBE
Hotel càpsula només per a adults a Hiroshima amb servei de recepció obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Capsule Hotel CUBE





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Cabana estàndard, només per a homes

Cabana estàndard, només per a homes
8,2 sobre 10
Molt bo
(11 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Un vàter amb bidet electrònic
4 Banys
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Cabana, només per a homes (Private)

Cabana, només per a homes (Private)
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Un vàter amb bidet electrònic
3 Banys
Escriptori
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Cabana, només per a dones (Private)

Cabana, només per a dones (Private)
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Un vàter amb bidet electrònic
3 Banys
Escriptori
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Cabana Deluxe, només per a homes (Private)

Cabana Deluxe, només per a homes (Private)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Un vàter amb bidet electrònic
3 Banys
Escriptori
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Cabana Deluxe, només per a dones (Private)

Cabana Deluxe, només per a dones (Private)
El més destacat
Aire condicionat
Un vàter amb bidet electrònic
3 Banys
Escriptori
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Cabana (Moderate,Men's Floor)

Cabana (Moderate,Men's Floor)
El més destacat
Aire condicionat
Un vàter amb bidet electrònic
3 Banys
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Cabana (Moderate,Ladies' Floor)

Cabana (Moderate,Ladies' Floor)
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Un vàter amb bidet electrònic
3 Banys
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

14-5, Nobori-cho, Naka-ku, Hiroshima, Hiroshima, 730-0016
Sobre aquest allotjament
Capsule Hotel CUBE
Allotjaments similars

Hotel 28 Hiroshima
Hotel 28 Hiroshima
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
6.4 de 10, 200 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament exclusiu per a adults no s'admeten menors de 18 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Capsule Hotel CUBE Hiroshima
Capsule Hotel CUBE
Capsule CUBE Hiroshima
Capsule CUBE
Capsule Hotel CUBE Hiroshima
Capsule Hotel CUBE Capsule Hotel
Capsule Hotel CUBE Capsule Hotel Hiroshima
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Capsule Hotel CUBE
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
8,8
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Kyoko
22 d’oct. de 2025
Kyoko
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Yasin
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Yasin
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
masanori
Viatge de negocis
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
masanori
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Emma
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emma
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomoki
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoki
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
Markus
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Markus
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Lisa
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Sae, Nakagyo-ku
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sae
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Billy
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Billy
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Nathan
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nathan
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
りく
13 de set. de 2025
りく
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Rhett
12 de set. de 2025
Rhett
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
Neerav, Markham
2 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Neerav
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Keisuke
Viatge de negocis
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keisuke
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
?
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
bryan, Jersey City
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
bryan
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
ナナコ
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ナナコ
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Shigeaki
13 d’ag. de 2025
Shigeaki
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
??
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
??
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Junko
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Junko
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Naohiko, Sagamihara-Shi,Chuo-Ku
4 d’ag. de 2025
Naohiko
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
MAKI
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MAKI
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
FEDERICO MARTIN
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FEDERICO MARTIN
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Didier
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good hotel.
Didier
Estada de 2 nits (jul. 2025)








