Van der Valk Hotel Harderwijk op de Veluwe
Hotel de luxe amb un gimnàs obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Van der Valk Hotel Harderwijk op de Veluwe





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 168 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 2 llits individuals, balcó

Habitació doble Deluxe, 2 llits individuals, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals de luxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals de luxe, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Leuvenumseweg 7, Harderwijk, 3847 LA
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Best Western Hotel Baars
Best Western Hotel Baars
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.4 de 10, Molt bé, 148 opinions
Preu actual: 108 €
taxes i impostos inclosos
7 de jul. - 8 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.12 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19.50 EUR per adult i 12.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 17.50 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 25 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.00 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament fa servir un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Harderwijk op de Veluwe
Hotel Harderwijk op de Veluwe
Hotel op Veluwe
Van der Valk Hotel Harderwijk op Veluwe
Van der Valk Hotel op Veluwe
Van der Valk Harderwijk op Veluwe
Van der Valk op Veluwe
Van der Valk Hotel Harderwijk op de Veluwe Hotel
Van der Valk Hotel Harderwijk op de Veluwe Harderwijk
Van der Valk Hotel Harderwijk op de Veluwe Hotel Harderwijk
Preguntes freqüents
Opinions: Van der Valk Hotel Harderwijk op de Veluwe
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de març de 2025
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Monique, Statesville
Viatge en parella
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Monique
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
maaike, deurne
Viatge en parella
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
maaike
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
快適
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Marvin, Aalsmeer
11 de des. de 2024
Marvin
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Dan Takiar
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Dan Takiar
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcel
Viatge de negocis
7 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcel
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
marcel
Viatge en parella
11 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
marcel
Estada de 5 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
Iris
Viatge de negocis
22 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Iris
Estada de 6 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Elke
2 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elke
Estada de 6 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Brian
28 d’abr. de 2023
Brian
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Michelle
Viatge en parella
17 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Maxim, Moormerland
Viatge de negocis
1 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maxim
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Skuli, Orlando
Viatge de negocis
3 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Skuli
8/10, Bo
Dan
Viatge de negocis
26 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
immer eine gute Uebernachtung
Dan
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Topphotell!!
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nichts zu bemängeln<1
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Jenneke
Viatge en parella
27 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Jenneke
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Lothar
Viatge en parella, Viatge en grup
20 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lothar
Estada de 4 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Marc
15 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marc
Estada de 3 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Dan
Viatge de negocis
10 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Stay
Dan
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Silke
Viatge en grup
8 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Silke
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
FABRICE
Viatge de negocis
6 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FABRICE
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Michael
Viatge de negocis
6 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (febr. 2022)