The Chi Boutique Hotel
Hotel d'estil art-déco amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Chi Boutique Hotel





VIP Access
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 dormitori, vistes a la ciutat

Habitació doble Deluxe, 1 dormitori, vistes a la ciutat
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional

Habitació tradicional
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació exclusiva

Habitació exclusiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

13 Nha Chung Street, Hoan Kiem District, Hanoi, 10000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

L’HÔTEL du LAC Hanoi
L’HÔTEL du LAC Hanoi
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.8 de 10, Excepcional, 1.152 opinions
Preu actual: 56 €
taxes i impostos inclosos
5 de set. - 6 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 191250 VND per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 587500 VND per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 600000.0 VND per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Chi Boutique Hanoi
The Chi Boutique Hotel Hotel
The Chi Boutique Hotel Hanoi
The Chi Boutique Hotel Hotel Hanoi
Preguntes freqüents
Opinions: The Chi Boutique Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
YUJIRO
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YUJIRO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Augustine
Viatge en grup
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Augustine
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Brenda
Viatge en grup
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brenda
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
harriet
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
harriet
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jacob
6 de maig de 2025
Jacob
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rose Marie
Viatge en grup
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The Hotel to be in!
Rose Marie
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Khim Wee
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Khim Wee
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Elizabeth, Cleveland
3 d’abr. de 2025
Elizabeth
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Gitte
Viatge en grup
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gitte
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
CHRISTINA, Vancouver
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHRISTINA
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
CHRISTINA, Vancouver
Viatge en família
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHRISTINA
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Brittany
Viatge en parella, Viatge en grup
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brittany
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
JAE HAK
Viatge de negocis
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JAE HAK
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Mark
3 de març de 2025
Mark
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
YAMATO
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YAMATO
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Kim
Viatge en grup
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
stephane
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Je recommande cet hôtel
stephane
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Jesper
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fin beliggenhed
Jesper
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
joe
26 de des. de 2024
joe
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Amalia, Valley Village
Viatge en família
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amalia
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
サービス・ロケーション共に満足



Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Henry
Viatge en família
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Henry
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
??
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (nov. 2024)