Hotel Lion d'Or
Hotel amb un bar i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Grote Markt
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Lion d'Or





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 104 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
9,2 sobre 10
Fantàstic
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica

Habitació triple clàssica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(30 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kruisweg 34-36, Haarlem, 2011LC
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Carlton Square Hotel
Carlton Square Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 126 €
taxes i impostos inclosos
27 de jul. - 28 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.00 EUR per persona i per nit per adult, i 3.00 EUR per nit per client de fins a 11 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 25 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i il·luminació exterior
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Lion d'Or Haarlem
Lion d'Or Haarlem
Hotel Lion d'Or Hotel
Hotel Lion d'Or Haarlem
Hotel Lion d'Or Hotel Haarlem
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Lion d'Or
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
george
Viatge en parella
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
george
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
helen
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
helen
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Alfred
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfred
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bradley
Viatge en grup
31 de maig de 2025
Bradley
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marie
27 de maig de 2025
Marie
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en grup
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Silloo
Viatge en parella
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Silloo
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
LAP KWAN
Viatge en parella
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LAP KWAN
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Jacques
Viatge en família
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Jacques
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ricky
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ricky
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
John
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
alla
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
alla
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Amy
Viatge en parella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Liette, Cumberland
1 de maig de 2025
Liette
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
elizabeth
Viatge en parella, Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
elizabeth
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Helena
13 d’abr. de 2025
Helena
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kelsey
Viatge en parella
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kelsey
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Amanda
Viatge en família
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amanda
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel to stay
Viatger verificat
Estada de 8 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sigrun
Viatge en grup
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sigrun
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
carol
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
carol
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
clive
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
clive
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
David
Viatge en grup
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (febr. 2025)