Amrâth Grand Hotel Frans Hals
Hotel amb certificació ecològica a Haarlem amb un restaurant i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Amrâth Grand Hotel Frans Hals





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 137 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
9,2 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(52 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Bullidora elèctrica
Productes de neteja ecològics
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Damstraat 10, Haarlem, 2011 HA
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Carlton Square Hotel
Carlton Square Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 119 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.00 EUR per persona i per nit per adult, i 3.00 EUR per nit per client de fins a 11 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 21.50 EUR per adult i 10.75 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 27.50 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 27.50 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 25.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 55.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Amrâth Grand Frans Hals
Amrâth Grand Frans Hals Haarlem
Amrath Grand Haarlem
Amrâth Grand Hotel Frans Hals
Amrâth Grand Hotel Frans Hals Haarlem
Hals Hotel
Amrath Frans Hals Haarlem
Amrâth Grand Hotel Frans Hals Hotel
Amrâth Grand Hotel Frans Hals Haarlem
Amrâth Grand Hotel Frans Hals Hotel Haarlem
Preguntes freqüents
Opinions: Amrâth Grand Hotel Frans Hals
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Charles, Burnaby
Viatge en parella
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Birgit
23 de juny de 2025
Birgit
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Chuck
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


Chuck
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Henrik
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Henrik
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ian Michael
Viatge en parella
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian Michael
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jacqueline
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christine, Ann Arbor
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
David
22 d’abr. de 2025
David
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard, Rockville
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Jennifer
Viatge en grup
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Great location
Jennifer
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Glenn
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Glenn
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Todd
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Todd
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ernst
Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great!
Ernst
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Grahame
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Great location, clean and comfortable
Grahame
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshiko
13 de març de 2025
Yoshiko
Estada de 10 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kyle
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kyle
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Kenneth
Viatge de negocis
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kenneth
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Henriette
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Henriette
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Teri
9 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Teri
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Willem
Viatge en família
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Willem
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Kenneth
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kenneth
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Esther
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfecte locatie, zeer vriendelijke service!
Esther
Estada d’1 nit (des. 2024)