Hotel Alcarria
Hotel a Guadalajara amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Alcarria





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Toledo 39, Guadalajara, 19002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

EL SUEÑO DEL INFANTE
EL SUEÑO DEL INFANTE
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
6.4 de 10, 13 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 4.00 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Alcarria Hotel Guadalajara
Alcarria Guadalajara
Hotel Alcarria
Hotel Alcarria Guadalajara
Hotel Alcarria Hotel
Hotel Alcarria Guadalajara
Hotel Alcarria Hotel Guadalajara
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Alcarria
Opinions
6,4
6,8/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Carmen
21 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carmen
Estada d’1 nit (des. 2020)
6/10, Acceptable
José Luis
Viatge de negocis
21 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
bien en gral falta de calefacción
José Luis
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Ivan
Viatge de negocis
2 de des. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Ivan
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
JORDI
Viatge de negocis, Viatge en família
26 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JORDI
Estada d’1 nit (nov. 2020)
6/10, Acceptable
Juan José
Viatge en família
17 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan José
Estada d’1 nit (ag. 2020)
4/10, Deficient
Alfonso
Viatge de negocis
8 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Alfonso
Estada de 3 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Nuno
7 d’ag. de 2020
Nuno
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Sergio
31 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergio
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
Maite, Valencia
19 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Maite
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Carlos
10 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen estado
Carlos
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
LUIS
24 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Para pasar una estancia maravillosa
LUIS
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Marcos
Viatge de negocis
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel
Marcos
Estada d’1 nit (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
24 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
MOHAMED
Viatge en família
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guadalajara visita
MOHAMED
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Erkki
23 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erkki
Estada d’1 nit (maig 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
11 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Stefanie
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefanie
Estada de 5 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
10 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
6/10, Acceptable
Vitor
21 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Vitor
Estada d’1 nit (des. 2018)
4/10, Deficient
Per-Olof
28 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Bäst före datum
Per-Olof
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Ricardo
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ricardo
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Carsten lykke
29 de set. de 2018
Carsten lykke
Estada de 4 nits (set. 2018)
8/10, Bo
roland
9 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Cet hôtel mérite l'arrêt étape
roland
4/10, Deficient
Mario
7 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mario
Últimes tendències a Expedia
Hotels