NH Groningen
Hotel amb certificació ecològica a Groningen amb un restaurant i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NH Groningen





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 98 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(13 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (View)

Habitació superior (View)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hanzeplein 132, Groningen, 9713 GW
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Leonardo Hotel Groningen
Leonardo Hotel Groningen
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 621 opinions
Preu actual: 87 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 5 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 13 i 32 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 23 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per allotjament per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Groningen NH
Hotel NH Groningen
Nh Hotels Groningen
NH Groningen Hotel
Nh Hotels Groningen
NH Groningen Groningen
NH Groningen Hotel Groningen
Preguntes freqüents
Opinions: NH Groningen
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Steven
24 de maig de 2025
Steven
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Pieter
Viatge en parella
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pieter
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter, Groningen
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ronald
Viatge en parella
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
Viatge en parella
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Jan
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Tara
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Drilling
Tara
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerwin
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerwin
Estada de 8 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Guenter
Viatge de negocis
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quiet and comfortable
Guenter
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Rikard
13 de nov. de 2024
Rikard
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
anthony
12 de nov. de 2024
anthony
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gorbet, Rijswijk
Viatge en família
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gorbet
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Merete
Viatge en família
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel
Merete
Estada de 2 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
JUNGHYUN
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUNGHYUN
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Milan
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Milan
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Robert, Accra
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 6 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Tanja
Viatge en grup
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tanja
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Jacqueline
24 de set. de 2024
Jacqueline
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Felipe
31 d’ag. de 2024
Felipe
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Inge
Viatge de negocis
28 d’ag. de 2024
Inge
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Joyce
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joyce
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Elsebeth Gade
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elsebeth Gade
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Guro
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guro
Estada d’1 nit (ag. 2024)