Martini Hotel
Hotel a Groningen amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament Martini Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 79 €
taxes i impostos inclosos
1 de des. - 2 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 11 de 11 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
7,6 sobre 10
Bé
(13 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació individual destacada

Habitació individual destacada
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Cafetera o tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals destacada

Habitació doble o amb dos llits individuals destacada
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Cafetera o tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble destacada

Habitació doble destacada
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Cafetera o tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Gedempte Zuiderdiep 8, Groningen, 9711 HG
Sobre aquest allotjament
Martini Hotel
Allotjaments similars

Leonardo Hotel Groningen City Center
Leonardo Hotel Groningen City Center
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Preu actual: 96 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 5 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16.50 EUR per adult i 8.25 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 20 EUR per dia (a 100 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Martini Groningen
Martini Hotel
Martini Hotel Groningen
Martini Hotel Hotel
Martini Hotel Groningen
Martini Hotel Hotel Groningen
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Martini Hotel
8,0
Molt bo
8,2
Neteja
9,0
Ubicació
8,4
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Liam
Viatge en grup
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Liam
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jacqueline
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Kathrin
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathrin
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ellen
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ellen
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Jacob
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacob
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nidhi
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nidhi
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nuralaila
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nuralaila
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Bruce
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruce
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nidhi
Viatge en família
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nidhi
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Martine
Viatge en família
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Martine
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Siegfried
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Siegfried
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Philippe
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Mette Gry
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Godt hotel
Mette Gry
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Frank
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sina
Viatge en parella
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sina
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Erik
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erik
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Holger
Viatge en grup
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tolle Lage und viel Charme
Holger
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Lotje
Viatge en parella
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Lotje
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Gun
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gun
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tarik
Viatge en família
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tarik
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Christopher
Viatge en parella
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Christopher
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Mustafa
5 de juny de 2025
Mustafa
Estada de 2 nits (juny 2025)








