Boutique Hotel De Doelen
Hotel a Groningen amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Boutique Hotel De Doelen





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 106 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite superior, sauna

Suite superior, sauna
El més destacat
Sauna
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Dormitori independent
Barnussos
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera profunda
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, 1 llit individual

Habitació individual estàndard, 1 llit individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Grote Markt 36, Groningen, 9711 LV
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Leonardo Hotel Groningen City Center
Leonardo Hotel Groningen City Center
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 1.004 opinions
Preu actual: 90 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 5 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 15.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 22.00 EUR per dia (a 190 m).
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Doelen Groningen
Doelen Groningen
Hotel De Doelen
Boutique Hotel De Doelen Hotel
Boutique Hotel De Doelen Groningen
Boutique Hotel De Doelen Hotel Groningen
Preguntes freqüents
Opinions: Boutique Hotel De Doelen
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Gerbrand
Viatge de negocis
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Gerbrand
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Manuela
11 de maig de 2025
Manuela
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Terje
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terje
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Marit
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marit
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Christopher
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Too stupid to operate the sauna!
Christopher
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Karl
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Assen TT
Karl
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
C H
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel
C H
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Sylvia
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sylvia
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Benjamin
Viatge en grup
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Ria
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Ria
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jon
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel be Doelen
Jon
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Corrie
1 de des. de 2024
Corrie
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Marguili
Viatge en parella
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marguili
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
E
Viatge en família
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
E
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Terje
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Perfect for a weekend
Terje
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Susan
Viatge de negocis
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susan
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
J.A.N.
Viatge de negocis
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
J.A.N.
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicole
Viatge en família
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicole
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Steffen
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steffen
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
martijn
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
martijn
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jens
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jens
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Gerald
Viatge de negocis
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerald
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Patrik
Viatge en família
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrik
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Derek
Viatge en família
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Derek
Estada de 2 nits (jul. 2024)