Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Sky





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit doble

Habitació doble Deluxe, 1 llit doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(42 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe, diversos llits

Habitació triple Deluxe, diversos llits
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
8,8 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida das Hortensias, 680, Planalto, Gramado, Rio Grande Do Sul, 95670-000
Sobre aquest allotjament
Hotel Sky
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.28 BRL per allotjament i per nit.
- Taxa de servei: 10 %
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 33.00 BRL per nit.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 33.00 BRL per nit (entrada i sortida preferents).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Sky Gramado
Sky Gramado
Hotel Sky Hotel
Hotel Sky Gramado
Hotel Sky Hotel Gramado
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Sky
8,8
Excel·lent
8,8
Neteja
8,8
Comoditats
9,2
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Juanjo
Viatge en parella
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juanjo
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alex
Estada de 5 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Jose Antônio
Viatge en família
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Antônio
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
FERNANDO DE
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FERNANDO DE
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Janaina
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Janaina
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Dóris
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dóris
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de juny de 2025
Estadia Sky
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mariana
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mariana
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Helena
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parabéns


Maria Helena
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ARTUR
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ARTUR
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Vitória
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Vitória
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Marcelo
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Franklim
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Franklim
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Leonir
9 de juny de 2025
Leonir
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
arli de souza
6 de juny de 2025
arli de souza
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Giselle
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giselle
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JORGE ALBERTO
Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JORGE ALBERTO
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Romerson
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Romerson
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
DONGHYUN
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
DONGHYUN
Estada de 9 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alex S
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alex S
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrogp
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrogp
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
VANESSA
29 de maig de 2025
VANESSA
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Macrini
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Macrini
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Wilson
27 de maig de 2025
Wilson
Estada de 2 nits (maig 2025)