Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pigalle





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(43 opinions)
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(86 opinions)
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(23 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(117 opinions)
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Södra Hamngatan 2A, Gothenburg, 41106
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 225 SEK per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit o de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Palace Hotell Gothenburg
Palace Hotell Hotel Gothenburg
Hotel Pigalle Gothenburg
Hotel Pigalle
Pigalle Gothenburg
Hotel Pigalle Hotel
Hotel Pigalle Gothenburg
Hotel Pigalle Hotel Gothenburg
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Pigalle
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Mehrzad
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Mehrzad
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
S
Viatge en família
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
S
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
David
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 5 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Ryan
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kristen
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristen
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
lina
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
vilken morgon

lina
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stefan
Viatge de negocis
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Peter
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stans personligaste hotell
Thomas
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Thomas
15 de maig de 2025
Thomas
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jakob
15 de maig de 2025
Jakob
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sophia
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophia
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mikaela
Viatge de negocis
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mikaela
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jesper
Viatge de negocis
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jesper
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Thim
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thim
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andreas
12 de maig de 2025
Andreas
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Camilla
Viatge de negocis
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camilla
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Liv
Viatge en grup
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Liv
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Rikard
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rikard
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
God frukost
Jan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
11 de maig de 2025
Anders
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ellen
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vild og æstetisk oplevelse
Ellen
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Sara
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Sara
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jörgen
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jörgen
Estada d’1 nit (maig 2025)