Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pigalle





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(88 opinions)
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(44 opinions)
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(23 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(125 opinions)
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Södra Hamngatan 2A, Gothenburg, 41106
Sobre aquest allotjament
Hotel Pigalle
Allotjaments similars

Hotel & Ristorante Bellora
Hotel & Ristorante Bellora
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Gimnàs
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.919 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 225 SEK per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit o de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Palace Hotell Gothenburg
Palace Hotell Hotel Gothenburg
Hotel Pigalle Gothenburg
Hotel Pigalle
Pigalle Gothenburg
Hotel Pigalle Hotel
Hotel Pigalle Gothenburg
Hotel Pigalle Hotel Gothenburg
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Pigalle
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Joy
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Joy
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Elisa
Viatge en família amb nens petits
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elisa
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
anna
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
anna
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Mehrzad
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Mehrzad
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
S
Viatge en família
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
S
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
David
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 5 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Ryan
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Michael
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Eli
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eli
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hamid
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hamid
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mikael
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enastående
Mikael
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Britt-marie
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
H
Britt-marie
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Shabnam
30 de juny de 2025
Shabnam
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
JanOlof
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JanOlof
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sara
Viatge en grup
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sara
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ulrica
Viatge en grup
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulrica
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
David
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Niclas
Viatge de negocis
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niclas
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Heidi
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heidi
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kari Dahl
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kari Dahl
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Knut
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Knut
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Josefina
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Två nätter på Pigalle i Juni
Josefina
Estada d’1 nit (juny 2025)