Hotel La Colina
Hotel a Gijón amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel La Colina





Serveis populars
El preu actual és de 365 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes al mar

Habitació doble, vistes al mar
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Camino de la Colina del Cuervo, s/n, Gijon, Asturias, 33203
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

El Môderne Hotel Urban & Unique
El Môderne Hotel Urban & Unique
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
- Esmorzar disponible
9.6 de 10, Excepcional, 249 opinions
Preu actual: 180 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Colina Gijon
Colina Gijon
Hotel La Colina Hotel
Hotel La Colina Gijon
Hotel La Colina Hotel Gijon
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel La Colina
Opinions
9,4
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
11 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Mikael
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mikael
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Cynthia
30 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cynthia
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Maurice
24 d’oct. de 2023
Maurice
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Lindsey
Viatge en parella
22 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lindsey
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Ally
Viatge en parella
28 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ally
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Don
13 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Don
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Hanspeter
24 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hanspeter
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Ramon
Viatge en família
21 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramon
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Stephen
18 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephen
Estada de 4 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Pilar
27 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unas vistas maravillosas

Pilar
Estada de 6 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Juan Manuel
2 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vistas únicas y buen trato
Juan Manuel
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Felipe, Madrid
11 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Felipe
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
viktoriia
Viatge de negocis
11 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
viktoriia
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Jean-Luc
30 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Luc
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Pauline
7 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pauline
Estada de 4 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
13 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
22 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en grup
22 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Robert
9 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Hotel
Robert
Estada de 16 nits (jul. 2018)
6/10, Acceptable
María Carmen
23 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Cutre
María Carmen
Estada d’1 nit (jul. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels