Casa sencera
Everia Villas Resort - Bukit Gambang Resort City
Casa de vacances per a famílies amb un parc aquàtic i servei gratuït de transport per la zona
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Everia Villas Resort - Bukit Gambang Resort City





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, 2 dormitoris

Suite, 2 dormitoris
El més destacat
Balcó moblat
Menjador
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
2 Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite

Estudi en suite
El més destacat
Balcó moblat
Menjador
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Cafetera/tetera
Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Balcó moblat
Menjador
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Balcó moblat
Menjador
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Balcó moblat
Menjador
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Balcó moblat
Menjador
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bukit Gambang Resort City, 2, Gambang, Pahang, 26300
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Arabian Bay Resort - Bukit Gambang Resort City
Arabian Bay Resort - Bukit Gambang Resort City
- Piscina
- Tobogan aquàtic
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.0 de 10, Bé, 134 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 23 MYR per adult i 14 MYR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100 MYR per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 50 MYR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 53.0 MYR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Caribbean Bay Bukit Gambang City
Caribbean Bay Resort Bukit Gambang Resort City
Caribbean Bukit City
Caribbean Resort Bukit Resort City
Caribbean Bay Resort Bukit Resort City
Caribbean Bay Bukit City
Everia Bukit Gambang City
Everia Villas Resort Bukit Gambang Resort City
Caribbean Bay Resort Bukit Gambang Resort City
Everia Villas Resort - Bukit Gambang Resort City Gambang
Preguntes freqüents
Opinions: Everia Villas Resort - Bukit Gambang Resort City
Opinions
6,4
6,0/10
Neteja
6,6/10
Personal i servei
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
4 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
22 de nov. de 2018
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Yasmin, Puncak Alam, Selangor
11 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yasmin
Estada d’1 nit (nov. 2018)
4/10, Deficient
H.H.K, K.L
11 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
H.H.K
Estada d’1 nit (oct. 2018)
4/10, Deficient
Ben, Johor
1 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Caribbean Bay Resort
Ben
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
amn, jb
30 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
amn
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
4/10, Deficient
zila, putrajaya
18 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
zila
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
cindlow
14 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
cindlow
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de set. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de set. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Shida, KL
3 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Shida
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Yatie, Malaysia
31 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yatie
Estada d’1 nit (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
KOTOR
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
4/10, Deficient
Amirul, Malaysia
26 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amirul
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Nur Izzatul Solehah
24 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Nur Izzatul Solehah
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
kantheswarry, KUALA LUMPUR
20 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kantheswarry
Estada d’1 nit (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Mida, Shah alm
12 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mida
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
MIRSYA AINA
9 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MIRSYA AINA
Estada d’1 nit (jul. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels