Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Uffizi Harmony





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble de luxe, 1 llit de matrimoni, amb bany privat (Stair Access Only)

Habitació doble de luxe, 1 llit de matrimoni, amb bany privat (Stair Access Only)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, diversos llits, amb bany privat, vistes al pati (Stair Access Only)

Suite Deluxe, diversos llits, amb bany privat, vistes al pati (Stair Access Only)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica, 1 llit de matrimoni, terrassa (Stair Access Only)

Habitació doble econòmica, 1 llit de matrimoni, terrassa (Stair Access Only)
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, diversos llits, amb bany privat, torre (Stair Access Only)

Habitació familiar, diversos llits, amb bany privat, torre (Stair Access Only)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Bullidora elèctrica
També et pot agradar

FH55 Hotel Calzaiuoli
Centre històric de Florència
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

VIA DE NERI 9, Florence, FI, 50122
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.00 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT048017B4ZLHRC2HS
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
UFFIZI HARMONY Guesthouse Florence
UFFIZI HARMONY Guesthouse
UFFIZI HARMONY Florence
Uffizi Harmony Florence
Uffizi Harmony Guesthouse
Uffizi Harmony Guesthouse Florence
Preguntes freqüents
Opinions: Uffizi Harmony
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Sanaz
Viatge en parella
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Sanaz
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
suhail
23 de maig de 2025
suhail
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Kimi
10 d’abr. de 2025
Kimi
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alberto Javier
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alberto Javier
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Mary Kay
Viatge en família
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary Kay
Estada de 3 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Mark
Viatge en parella
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Mark
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
CLAUDIA, SYLMAR
Viatge en parella
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CLAUDIA
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Yemanja, Oviedo
29 de juny de 2024
Yemanja
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Moritz
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moritz
Estada de 4 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Alexander
1 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2024)
2/10, Horrible
Edgar
Viatge en parella
13 de nov. de 2022
Edgar
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
31 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastique
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Thomas
10 d’oct. de 2022
Thomas
Estada de 4 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Jonathan Missael
11 de maig de 2022
Jonathan Missael
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
ELISABETTA
21 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ELISABETTA
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Enrico
31 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enrico
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Oliver
25 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oliver
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Danielle, Uk
24 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danielle
Estada de 4 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
komsamorn
31 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
komsamorn
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
EG, Amsterdam
Viatge de negocis, Viatge en grup
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
EG
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
LCM, san francisco
Viatge en parella
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
LCM
Estada de 5 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Leslie
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place, great price.
Leslie
Estada de 3 nits (gen. 2020)