Hotel De Lanzi
Hotel amb esmorzar gratuït, molt a prop de Catedral de Santa Maria del Fiore
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel De Lanzi





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Per satèl·lit
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Per satèl·lit
Caixa forta
També et pot agradar

Floren Hotel
Centre històric de Florència
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 199 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Delle Oche, 11, Florence, Tuscany, 50122
Sobre aquest allotjament
Hotel De Lanzi
Allotjaments similars

Numa Florence Rodo
Numa Florence Rodo
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Habitacions insonoritzades
- Llits/bressols addicionals
9.0 de 10, Fantàstic, 411 opinions
Preu actual: 125 €
taxes i impostos inclosos
25 de nov. - 26 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.00 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 25 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 25 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 35 EUR per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
De Lanzi
De Lanzi Florence
Hotel De Lanzi Florence
Hotel Lanzi
De Lanzi Hotel Florence
Hotel Lanzi Florence
Lanzi Florence
De Lanzi Hotel Florence
Hotel De Lanzi Hotel
Hotel De Lanzi Florence
Hotel De Lanzi Hotel Florence
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel De Lanzi
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
22 de març de 2020
Estada de 2 nits (març 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
13 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
robert
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A Great Stay
robert
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
5 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Michael
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 3 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Olivier, Le Chesnay Rocquencourt
Viatge en parella
31 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Olivier
Estada de 4 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Solita, Vallejo , California
Viatge en grup, Viatge en família
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Solita
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
24 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
12 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
10 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
10 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Mandobil, Sugar Pine CA
Viatge en parella, Viatge en grup
9 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mandobil
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
5 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
26 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
21 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Bartolomeu
20 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Bartolomeu
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Venie
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Venie
Estada de 3 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
MAURIZIO
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
MAURIZIO
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Helena
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel honesto em Florença
Helena
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Lionel
11 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lionel
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Sabrina
9 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chi si accontenta gode !
Sabrina
Estada de 5 nits (ag. 2019)

















