Hotel Bodoni
Hotel que admet animals de companyia a Florència amb esmorzar gratuït i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bodoni





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 114 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(19 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
També et pot agradar

NH Collection Firenze Porta Rossa
Centre històric de Florència
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 1.000 opinions
Preu actual: 476 €
taxes i impostos inclosos
24 de jul. - 25 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Martiri del Popolo, 27, Florence, FI, 50122
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Loggia Fiorentina
Loggia Fiorentina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
- Serveis per a empreses
7.8 de 10, Bé, 605 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.50 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 28 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament vigilat amb assistència: 28 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT048017A12DU2JFEU
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Bodoni Florence
Hotel Bodoni
Bodoni Florence
Bodoni Hotel Florence
Hotel Bodoni Hotel
Hotel Bodoni Florence
Hotel Bodoni Hotel Florence
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bodoni
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Eliana
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Eliana
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rafael
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Rodney, West Kelowna
Viatge en parella
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rodney
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Cameron
Viatge en parella
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Cameron
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Jonathan
Viatge en parella
3 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
1 de juny de 2025
Stephen
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
German
27 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
German
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Martha
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martha
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
RYUTARO, wakoshi
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

RYUTARO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mathew
30 d’abr. de 2025
Mathew
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raul
Viatge en parella
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raul
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
David, Calgary
Viatge en parella
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Suzanne
Viatge en parella
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Suzanne
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Edgar
Viatge en parella
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edgar
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Samuel Henrique
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Avaliação
Samuel Henrique
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
NATALIA
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NATALIA
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gina Shesira
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gina Shesira
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Maria Jose
Viatge en parella
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Jose
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Airles
Viatge en grup
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Airles
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Marcelino
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelino
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Airles
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Airles
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Airles
Viatge en grup
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Airles
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Maria
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 2 nits (des. 2024)