Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel op Diek





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 96 €
taxes i impostos inclosos
19 d’oct. - 20 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, banyera

Habitació doble, banyera
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Loft, banyera

Loft, banyera
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó

Habitació doble, balcó
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Diek 10, Den Hoorn, 1797 AB
Sobre aquest allotjament
Hotel op Diek
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.50 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.5 EUR per adult i 12.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 1.5 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel op Diek Den Hoorn
Hotel op Diek
op Diek Den Hoorn
op Diek
Hotel Op Diek Den Hoorn, Texel, The Netherlands
Hotel op Diek Hotel
Hotel op Diek Den Hoorn
Hotel op Diek Hotel Den Hoorn
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel op Diek
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Ekta Singh
Viatge en grup
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ekta Singh
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Didier, ukkel
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Didier
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
C
Viatge en parella
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

C
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
marco
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
marco
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Kevin
Viatge en parella
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
S.G.B. van
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
S.G.B. van
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Vital
Viatge en família
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vital
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
CFM
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We komen terug - deluxe kamer

CFM
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kathleen
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathleen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
KAZUYUKI
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAZUYUKI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nikki
Viatge en parella
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nikki
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lousanne
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lousanne
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronald
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Martin
29 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Louise
Viatge en família
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Louise
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Alex
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Marianne
27 de jul. de 2024
Marianne
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean-Luc
23 de jul. de 2024
Jean-Luc
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Mr.M.
Viatge en grup
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mr.M.
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Torsten
Viatge en família
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Torsten
Estada de 8 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
KaraLea
28 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KaraLea
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
20 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Thomas
Viatge en parella
13 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 3 nits (maig 2024)