Inkaterra La Casona - Relais & Chateaux
Hotel de luxe amb esmorzar gratuït i serveis de spa
Selecciona les dates per veure els preus
Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 381 €
18 de juny - 19 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Llar de foc
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Suite, planta baixa

Suite, planta baixa
El més destacat
Llar de foc
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Plaza Las Nazarenas 211, Cusco, Cusco, 8002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Palacio del Inka, A Luxury Collection Hotel by Marriott
Palacio del Inka, A Luxury Collection Hotel by Marriott
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 898 opinions
Preu actual: 332 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 20419195317
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Inkaterra La Casona Cusco
Inkaterra La Casona Relais Chateaux
Inkaterra La Casona - Relais & Chateaux Hotel
Inkaterra La Casona - Relais & Chateaux Cusco
Inkaterra La Casona - Relais & Chateaux Hotel Cusco
Preguntes freqüents
Opinions: Inkaterra La Casona - Relais & Chateaux
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fred
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fred
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Gretchen
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gretchen
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
CAMILA
Viatge en família
28 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CAMILA
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Amanda, Atlanta
Viatge en parella
26 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amanda
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Karen
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Molina
25 de des. de 2023
Molina
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Julia
Viatge en grup
16 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julia
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Marla
Viatge en grup
3 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A secret gem




Marla
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Abelardo
27 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abelardo
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Ricardo
18 de gen. de 2023
Ricardo
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge en parella
11 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Marek
23 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful place at perfect location.
Marek
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Andra
Viatge en grup
11 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andra
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Niklas
9 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exceptional service and hospitality at Inkaterra
Niklas
Estada d’1 nit (ag. 2017)