Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Casa Cartagena Boutique Hotel & Spa





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació presidencial (LP Suite Presidencial)

Habitació presidencial (LP Suite Presidencial)
El més destacat
Balcó
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Llençols italians de la marca Frette
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite Grand

Suite Grand
El més destacat
Balcó
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Llençols italians de la marca Frette
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Balcó
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Llençols italians de la marca Frette
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

Hilton Garden Inn Cusco
Santa Ana
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 170 €
5 de set. - 6 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Casa Cartagena Boutique Hotel & Spa és a Cusco, al centre. Museu d'Art Precolombí i Museu d'Art Precolombí són visites imprescindibles per als aficionats a la cultura; també pots apropar-te a punts d'interès com ara Catedral de Cusco i Hatunrumiyoc. També val la pena visitar Museu d'Història Natural i Planetari Cusco.

Pumacurco 166 - Centro Histórico, Cusco, Cusco, 8002
Què hi ha als voltants
- Catedral de Cusco - 2 minuts a peu - 0.2 km
- Plaça d'Armes - 3 minuts a peu - 0.3 km
- Coricancha - 8 minuts a peu - 0.7 km
- Sacsayhuaman - 13 minuts a peu - 1.0 km
- Mercat de San Pedro - 13 minuts a peu - 1.2 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Organika - 3 minuts a peu
- Casa Ichu - 3 minuts a peu
- Uchu Peruvian Steakhouse
- Las Ñustas
- Crepería La Boh ème - 4 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
- Taxa del complex turístic del 10 % del preu de l'habitació
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i il·luminació exterior
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D ’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Casa Cartagena
Casa Cartagena Cusco
Casa Cartagena Hotel
Casa Cartagena Hotel Cusco
Hotel Casa Cartagena And Spa
Hotel Casa Cartagena Cusco
Casa Cartagena
Casa Cartagena & Spa Cusco
Casa Cartagena Boutique Hotel Spa
Casa Cartagena Boutique Hotel & Spa Hotel
Casa Cartagena Boutique Hotel & Spa Cusco
Casa Cartagena Boutique Hotel & Spa Hotel Cusco
Preguntes freqüents
Opinions: Casa Cartagena Boutique Hotel & Spa
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Frank, Houston
Viatge en parella
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph
Viatge en família
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joseph
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Laurie
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laurie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
CHRISTINA
Viatge en parella
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHRISTINA
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hinako
31 de març de 2025
Hinako
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
matt
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A lovely respite!
matt
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Esteban javier
Viatge en grup
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Esteban javier
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
RAMON ALEJANDRO, Kirkland
Viatge en parella
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RAMON ALEJANDRO
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Angela, Hindhead
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Angela
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Janine, Southfield
Viatge en grup
17 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janine
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Aleria Samantha
25 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aleria Samantha
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Fridrik Steinn
Viatge en família
17 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fridrik Steinn
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
jarrett, Gulf Breeze
Viatge en família
28 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jarrett
Estada de 3 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Riza
24 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Riza
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Riza
Viatge en parella
21 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Riza
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Douglas
12 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Douglas
Estada de 4 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Oscar, Washington DC
Viatge en parella
22 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oscar
Estada de 4 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
5 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Dominik
26 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wunderbarer Aufenthalt
Dominik
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Idahoparis, Paris
12 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Idahoparis
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)