Av. Andres Avelino Caceres, A-6, Cusco, Cusco, 08001
Què hi ha als voltants
Mercat de San Pedro - 17 minuts a peu - 1.5 km
Església de San Blas - 3 minuts en cotxe - 1.9 km
Coricancha - 3 minuts en cotxe - 2.3 km
Sacsayhuaman - 5 minuts en cotxe - 3.0 km
Plaça d'Armes - 12 minuts en cotxe - 1.5 km
Com moure’s per la zona
San Pedro Station: 10 min en cotxe
Aeroport Internacional de Cusco-Alejandro Velasco Astete (CUZ): a 23 min en cotxe
Restaurants
Aulita Cafe Boutique - 17 minuts a peu
La Cantina - 16 minuts a peu
Los Perros Couch-Bar - 18 minuts a peu
JC's Cafe - 15 minuts a peu
The Craft - 17 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Ayni Cusco Hotel
Hotel amb Plaça d'Armes a prop
Ayni Cusco Hotel, amb Església de San Francisco i Museu i Catacumbes de l'Església de San Francisco a poca distància, ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït, un servei de recollida a l'aeroport gratuït i un detall de benvinguda diari gentilesa de la direcció. La wifi gratuïta a l'habitació, amb 500 Mbps o més (6 persones o més, o 10 dispositius o més) de velocitat, està disponible per a tots els clients, juntament amb una cafeteria i una bugaderia.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
Servei d'aparcament amb assistència gratis
Bicicletes de lloguer, servei de recepció obert les 24 hores i caixa forta a la recepció
Ascensor, cafè/te a les zones comunes i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
A Ayni Cusco Hotel, totes les habitacions ofereixen detalls com ara roba de llit d'alta qualitat i espais de treball aptes per a portàtils. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
Roba de llit hipoal·lergògena i cobrellits
Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i assecadors de cabells
Armaris robers o de rebost, calefacció i servei de neteja diari
Velocitat de la wifi a l'habitació: 500 Mbps o més (6 persones o més, o 10 dispositius o més)
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Servei de recollida a l'aeroport gratuït obert les 24 hores
Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
Aparcament accessible en cadira de rodes disponible
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 06:00 a 10:00
Bar o cafeteria
Cafè i te a les zones comunes
Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció cada dia
Un bar
Un restaurant
Una cafeteria
Activitats
Lloguer de bicicletes
Per a famílies
Bar o cafeteria
Bugaderia
Habitacions insonoritzades
Comoditats
Bugaderia
Caixa forta a la recepció
Magatzem d'equipatge
Màquina expenedora
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Aparcament accessible en cadira de rodes
Ascensor
Bany públic accessible en cadira de rodes
Baranes a les escales
Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
Recepció accessible en cadira de rodes
Restaurant accessible en cadira de rodes
Més serveis
Allotjament lliure de fum
Serveis de l’habitació
Dormitori
Edredó de plomes
Roba de llit d'alta qualitat
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany
Assecador de cabells
Bany privat
Capçal de la dutxa tipus cascada
Paper higiènic
Sabó
Tovalloles
Xampú
Entreteniment
Televisor de pantalla plana
Altres
Accés per passadissos exteriors
Caixa forta
Calefacció
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Habitacions insonoritzades
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Si tens previst arribar més tard de les 20:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %).
.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 20609399351
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
L’allotjament també es coneix com a
Ayni Cusco Hotel Hotel
Ayni Cusco Hotel Cusco
Ayni Cusco Hotel Hotel Cusco
Preguntes freqüents
Ayni Cusco Hotel accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Ayni Cusco Hotel?
L'aparcament amb assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Ayni Cusco Hotel?
Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.
A quina hora es fa el registre de sortida a Ayni Cusco Hotel?
Registre de sortida: 10:00.
Ayni Cusco Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?
Sí, hi ha un servei de recollida a l'aeroport gratuït.
On es troba Ayni Cusco Hotel?
Aquest hotel a Cusco és a menys de 2 km de les atraccions següents: Església de San Francisco, Museu i Catacumbes de l'Església de San Francisco i Plaça d'Armes. Museu Inca i Mercat de San Pedro també són a menys de 2 km. San Pedro Station és a 22 min a peu.
Opinions: Ayni Cusco Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 68 de 91 opinions
10-Excel·lent
68
Puntuació 8: Bo. 16 de 91 opinions
8-Bo
16
Puntuació 6: Acceptable. 6 de 91 opinions
6-Acceptable
6
Puntuació 4: Deficient. 0 de 91 opinions
4-Deficient
0
Puntuació 2: Horrible. 1 de 91 opinions
2-Horrible
1
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
Kim, Bromont
Viatge en parella
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Endroit propre et accueillant. Un personnel attentionné avec plusieurs petites pensées lors de notre arrivée. Je recommande!
Kim
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tamara
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I stayed at Ayni Cusco Hotel as a solo female traveler with very basic Spanish, and I couldn’t have felt more welcome. The staff were incredibly warm, helpful, and kind throughout my stay. I loved the thoughtful welcome basket, the complimentary breakfast each morning, and the daily hot water and tea bags—such cozy touches. The laundry amenities were also super convenient. Ayni felt safe, comfortable, and like a true home base in Cusco. Highly recommend!!
Tamara
Estada de 11 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Ana
Viatge en grup
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Clean Ok
Ana
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Julie
Viatge en família
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I was clean, the accommodation was good, the restaurant was good, the workers was kind but I didn’t like the location.
Julie
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Modern and very clean hotel. Nice and friendly staff! Great great food.
Luis
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
27 de juny de 2025
Elizabeth
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Jeffrey
21 de juny de 2025
Jeffrey
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nyantara
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel is really nice and with a pretty view - it was a little far from town but we took taxis and it was perfect
Nyantara
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Arischa-Dolores
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I loved the decorative elements in the room. Also everything was clean. And I loved the „crema de calabaza“, muy delicioso!
The staff was very friendly, courteous and helpful.
Thank you for the nice stay!
Arischa-Dolores
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Arischa-Dolores
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arischa-Dolores
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rajive
Viatge en parella
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice hotel. Limited breakfast options. Excellent staff. Modern and clean facilities.
Rajive
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Joannie
Viatge en grup
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nous sommes restées une seule nuit dans cet hôtel comme nous reprenions l’avion. Nous avons toutefois trouvé les installations impeccables et le service était excellent. Le transport vers l’aéroport est définitivement un plus. Nous recommandons vivement !
Joannie
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nikunj
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent service and room
Nikunj
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Candelaria
Viatge en família
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff was kind and helpful, the first night there were some noisy guests but I think it was beyond staff skills to control them, they really tried but these guests don’t seem to care.
Maria Candelaria
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bridgitte
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stayed here after my 5-day trek to Machu Picchu. The bed was very comfortable and location was quiet as well.
Walkable to many coffee shops, dinning & shops.
Bridgitte
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bryan Keith
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Nice and clean
Bryan Keith
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sourin
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent hotel but the area seems a bit sketchy, but we didn’t have any problems at all. The hotel is spanking new with large rooms and nice fixtures.
The bar on the fifth floor provides a great view of the city and serves great libations, food and atmosphere.
Need to take a taxi to get to the Plaza, but it’s worth every penny that you pay for this hidden gem of a hotel.
Sourin
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
CLAUDIA
Viatge en família
2 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
¡Horrible experiencia! No se lo recomiendo a nadie
Horrible experiencia! No se lo recomiendo a nadie.
La habitación olía a excremento, había hormigas en el baño, la ducha no funcionaba y no había agua caliente. Las paredes son tan delgadas que se escucha todo de otras habitaciones. El desayuno fue pésimo y mal presentado. La atención fue nula, y Lidia Wilca, la gerente, nunca apareció ni se disculpó. No hay higiene, no hay servicio, no hay respeto. Eviten este lugar. Cusco tiene muchas mejores opciones.
CLAUDIA
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Georgiana
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The condition of the hotel was excellent. Clean and inviting. It's a great location of you want quiet and to be away from the busy center. Taxi is readily available and the hotel will call one for you any time.
There was a misunderstanding with the free airport shuttle that was promised during messaging with the hotel host initially. But when i got the taxi,, docent people that were at the hotel front desk didn't seem to know about it. It took a ew texts and a phone call between the taxi driver and the hotel front desk to sort it out.
Georgiana
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luke
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly recommended!
It was a beautifully presented and clean hotel with spacious rooms. We had a small balcony which had great views of cusco city. Staff were friendly and very helpful.
Breakfast was good and the dinners were superb!
The only thing to know is that it is quite a way from the city centre. Its walkable, but if youre not acclimatised to altitude, it would be tough as getting back to the hotel is all uphill! However, taxis are super cheap, quick and easy especially if you use uber.
We loved our stay and would come back again!
Luke
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayni Hotel is clean and decorated beautifully. Upon arrival, the staff showed care by asking how I was feeling due to the elevation and encouraged me to go upstairs and eat--but not too much!
They have truly been hospitable during my stay. Make sure to spend some time sipping a beverage on the upper balcony. :)
Jessica
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vincent
Viatge en parella
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great property
Vincent
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosibert, Miami
Viatge en grup
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
El hotel super limpio, la atencion inceeible y el restaurante estuvo 10/10.
Rosibert
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Loreen
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The room was very clean. The restaurant was great. Having breakfast and an airport transfer made it really convenient and economical.