San Juan Hotel
Hotel d'estil colonial amb esmorzar gratuït i un gimnàs obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament San Juan Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Televisor LCD
Any de renovació: 2020
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Televisor LCD
Any de renovació: 2020
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Any de renovació: 2020
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Per satèl·lit
Habitació triple estàndard
El més destacat
Televisor LCD
Any de renovació: 2020
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2020
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

General Torres 9-59 y Gran Col, Cuenca, Azuay, 10150
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Oro Verde Cuenca
Oro Verde Cuenca
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- S’admeten animals
9.4 de 10, Excepcional, 497 opinions
Preu actual: 90 €
13 de jul. - 14 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa administrativa: 8 USD per persona i per nit
- Impost sobre el valor afegit de l'Equador (15 %). Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit (15 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 10 USD per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 5 USD només l'anada (entre 8 i 11 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 36.6 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
San Juan Hotel Cuenca
San Juan Cuenca
San Juan Hotel Hotel
San Juan Hotel Cuenca
San Juan Hotel Hotel Cuenca
Preguntes freqüents
Opinions: San Juan Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
9 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Erik
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Joffre Javier
Viatge en família
29 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joffre Javier
Estada de 2 nits (març 2022)
8/10, Bo
Charles, Gander
25 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 3 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Deborah
Viatge en família amb nens petits
4 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Deborah
Estada de 4 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
28 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
roberto
5 de jul. de 2021
roberto
Estada de 2 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Daniel
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Mike, Costa Rica
17 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mike
Estada de 3 nits (ag. 2018)
2/10, Horrible
Rafael, Quito
13 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bad Experience
Rafael
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Joe, Detroit, (very cold/snowy) Michigan
26 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
1st trip to the mountains
Joe
Estada de 4 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Lanita
22 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lanita
10/10, Excel·lent
Lanita
20 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lanita
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Alex
4 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alex
Estada d’1 nit (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
J. Graham, Dallas TX
25 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay in central area -- lot w/in walking dist
J. Graham
10/10, Excel·lent
Julie, Reading, PA
9 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay in Cuenca at San Juan Hotel
Julie
2/10, Horrible
adriana
2 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lindo pero me debitaron un importe mayor en tarjet
adriana
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
旧市街のロケーションの良いホテル。
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Lelio
7 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lelio
8/10, Bo
Antonia, Santiago, Chile
20 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonia
10/10, Excel·lent
Gustavo, Guayaquil-Ecuador
2 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació