Auberge du Manoir
Refugi d'esquí a la muntanya amb servei complet de spa i amb bars
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Auberge du Manoir





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior, vistes a la muntanya

Habitació júnior, vistes a la muntanya
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, vistes a la muntanya

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, vistes a la muntanya
9,2 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, vistes a la muntanya

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, vistes a la muntanya
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

8 Route du Bouchet, Chamonix-Mont-Blanc, 74400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

La Folie Douce Hôtel Chamonix
La Folie Douce Hôtel Chamonix
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 934 opinions
Preu actual: 228 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.60 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
- Càrrec per l'ús de la banyera d'hidromassatge: 25 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 15 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 20 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 45.0 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de la banyera d'hidromassatge: 25 EUR per dia
- Cal abonar un càrrec per utilitzar algunes instal·lacions.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Auberge Manoir Hotel Chamonix-Mont-Blanc
Auberge Manoir Hotel Chamonix-Mont-Blanc
Auberge Manoir Chamonix-Mont-Blanc
Hotel Auberge du Manoir Chamonix-Mont-Blanc
Chamonix-Mont-Blanc Auberge du Manoir Hotel
Auberge Manoir
Hotel Auberge du Manoir
Auberge du Manoir Chamonix-Mont-Blanc
Auberge Manoir Hotel
Auberge du Manoir Hotel
Auberge du Manoir Chamonix-Mont-Blanc
Auberge du Manoir Hotel Chamonix-Mont-Blanc
Preguntes freqüents
Opinions: Auberge du Manoir
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
6 de jul. de 2025
Mark
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Raxtham
Viatge en família
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raxtham
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Benone
Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Benone
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Kurt
1 de juny de 2025
Kurt
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Lisette
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisette
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Manuel
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Manuel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Andrew
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
mark
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mark
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Asa
8 d’abr. de 2025
Asa
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel
Richard
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
1 d’abr. de 2025
Richard
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Annamaria
29 de març de 2025
Annamaria
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
David
25 de març de 2025
David
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Xiangnan
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Xiangnan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas, Lake Oswego
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Audrey
Viatge en parella
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Audrey
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anne
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect location!
Anne
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
John, San Francisco
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stavroula
Viatge en grup
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stavroula
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jakob Lyngsø
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jakob Lyngsø
Estada de 3 nits (gen. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels