Hotel A Miranda
Hotel a Cariño amb restaurant i bar
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel A Miranda





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit doble, vistes a l'oceà

Habitació doble Deluxe, 1 llit doble, vistes a l'oceà
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes a l'oceà

Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes a l'oceà
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, vistes a la muntanya

Habitació amb dos llits individuals, vistes a la muntanya
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Dúplex Deluxe, 1 llit de matrimoni, terrassa, vistes a l'oceà

Dúplex Deluxe, 1 llit de matrimoni, terrassa, vistes a l'oceà
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Terrassa
Pati
Sala d'estar independent
Llar de foc
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lugar do Barral, 29, Carino, A Coruña, 15366
Sobre aquest allotjament
Hotel A Miranda
Allotjaments similars

Casa Rural O Vilar
Casa Rural O Vilar
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Sala de jocs
9.6 de 10, Excepcional, 28 opinions
Preu actual: 72 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec per la llenya: 0 EUR per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 15 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Miranda Carino
Miranda Carino
Hotel Hotel A Miranda Carino
Carino Hotel A Miranda Hotel
Hotel A Miranda Carino
Hotel Miranda
Miranda
Hotel Hotel A Miranda
Hotel A Miranda Hotel
Hotel A Miranda Carino
Hotel A Miranda Hotel Carino
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel A Miranda
9,2
Fantàstic
10
Neteja
10
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
3 d’oct. de 2025
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerd-Hans
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerd-Hans
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jesus
Viatge en grup
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jesus
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Malgorzata
Viatge en parella
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Malgorzata
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
JORGE TAMURA
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JORGE TAMURA
Estada de 4 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mmm could be better
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Alexander
15 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Luis Alberto
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis Alberto
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
alba
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
alba
Estada de 3 nits (abr. 2019)






