Hotel Gastronómico Casa Rosalia
Hotel d'interès històric amb esmorzar gratuït i piscina de temporada a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Gastronómico Casa Rosalia





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
2 Banys
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
2 Banys
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Soigrexa 19, Os Anxeles, Brion, 15280
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Restaurante Asador de Roxos Casa de Albardonedo
Hotel Restaurante Asador de Roxos Casa de Albardonedo
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 123 opinions
Preu actual: 98 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 21.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Casa Rosalia
Gastronómico Casa Rosalia
Gastronómico Casa Rosalia Brion
Hotel Gastronómico Casa Rosalia
Hotel Gastronómico Casa Rosalia Brion
Gastronomico Casa Rosalia
Hotel Gastronómico Casa Rosalia Hotel
Hotel Gastronómico Casa Rosalia Brion
Hotel Gastronómico Casa Rosalia Hotel Brion
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Gastronómico Casa Rosalia
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Francisca
Viatge en parella
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Francisca
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
David
Viatge en parella
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
David
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Dominique
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Meilleur moment de vacances
Dominique
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
willem, Amsterdam
30 d’ag. de 2024
willem
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Mike
Viatge en parella
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mike
Estada de 5 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Adrian
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice, welcoming hotel. Great breakfast.
Adrian
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Girlene
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Girlene
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Christian
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Juan Pedro, Hondarribia
Viatge en parella
7 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Juan Pedro
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Bernhard
Viatge en parella
12 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bernhard
Estada de 4 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge en parella
17 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
bien
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agradable
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Florence
10 de juny de 2022
Florence
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Jacques
1 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent séjour!
Jacques
Estada de 7 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
PAULO JOSE
15 de maig de 2022
PAULO JOSE
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Inge
10 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Inge
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Beatriz
9 de maig de 2022
Beatriz
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Ruth
25 de set. de 2021
Ruth
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Maria
5 d’oct. de 2019
Maria
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
sergio
Viatge de negocis
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sergio
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
David
12 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
jose antonio
28 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tranquilidad y buen comer
jose antonio
Estada de 2 nits (jul. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets