Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Quality Hotel Grand Boras





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 91 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Habitació triple estàndard
El més destacat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
9,6 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)
El més destacat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Escriptori
Planxa i post de planxar
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Compact)

Habitació doble (Compact)
8,0 sobre 10
Molt bo
(27 opinions)
El més destacat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(74 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
S'hi admeten animals de companyia
Planxa i post de planxar
Escriptori
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(13 opinions)
El més destacat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitori independent
Control de la temperatura de la calefacció
Un assecador de cabells
Barnussos
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Cabana (Compact, No Window)

Cabana (Compact, No Window)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(19 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Escriptori
Planxa i post de planxar
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, no fumadors (2 Single Beds and Sofa Bed)

Habitació Deluxe, no fumadors (2 Single Beds and Sofa Bed)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Cafetera o tetera
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, diversos llits, no fumadors

Habitació familiar, diversos llits, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(48 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
S'hi admeten animals de companyia
Planxa i post de planxar
Escriptori
Cadira de despatx
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hallbergsplatsen 2, Borås, 503 30
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 215 SEK per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 240 SEK per dia (a 50 m).
- Càrrec per animals de companyia: 300 SEK per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 100.0 SEK per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 250.0 SEK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
En aquest allotjament no se serveix alcohol
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
First Grand Boras
First Hotel Grand
First Hotel Grand Boras
Quality Hotel Grand Boras
Quality Grand Boras
Preguntes freqüents
Opinions: Quality Hotel Grand Boras
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
15 de maig de 2025
Paul
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Frida
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bo här!
Frida
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juhani
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juhani
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Johnny
Viatge de negocis
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johnny
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Jerry
Viatge de negocis
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jerry
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Sandra
10 de maig de 2025
Sandra
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Osam
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Osam
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Sean
Viatge en família
7 de maig de 2025
Sean
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Frank
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Frank
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Petter
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Petter
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Frode
Viatge de negocis, Viatge en família
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Frode
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roxette
4 de maig de 2025
Roxette
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Desiree
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Desiree
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Fredrik
4 de maig de 2025
Fredrik
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Malin
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Malin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Alexandra
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Alexandra
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Richard
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Nja kanske det gått lite fel någonstans
Richard
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Joakim
3 de maig de 2025
Joakim
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Elin
2 de maig de 2025
Elin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Isabella
Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isabella
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonia
28 d’abr. de 2025
Antonia
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Elzbieta
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Elzbieta
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Thomas
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (abr. 2025)