Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NH Best





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
NH Best és a Best, a prop de l'aeroport i a prop de parcs temàtics. Museu d'Eindhoven i Museu DAF són visites imprescindibles per als aficionats a la cultura; si prefereixes unes vacances més actives, no et perdis Best Golf. Et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o un partit? Pots consultar el calendari de Estadi Philips; intenta buscar temps per visitar també Dippiedoe, un dels punts d'interès més coneguts de la zona. Dedica una mica de temps a informar-te de les activitats que pots fer en aquesta zona, com ara golf.

De Maas 2, Best, 5684 PL
Què hi ha als voltants
- Best Golf - 19 minuts a peu - 1.7 km
- Dippiedoe - 5 minuts en cotxe - 5.0 km
- Estadi Philips - 10 minuts en cotxe - 11.5 km
- Campus d'Alta Tecnologia - 11 minuts en cotxe - 14.8 km
- Universitat Tecnològica d'Eindhoven - 11 minuts en cotxe - 12.2 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- McDonald's - 4 minuts en cotxe
- Echos De Vrijheid - 2 minuts en cotxe
- Subway - 4 minuts en cotxe
- Boerske Broodjes En Zo - 4 minuts en cotxe
- Oliebollenkraam Heivelden - 4 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
NH Best
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 13 i 32 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Best NH
Hotel NH Best
NH Best Best
NH Best Hotel
NH Best Hotel Best
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: NH Best
7,8
Bo
8,0
Neteja
6,8
Ubicació
8,2
Personal i servei
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
VERA
19 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VERA
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge de negocis
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Richard
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Klaus
Viatge de negocis
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Business Hotel
Klaus
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Maarten
Viatge de negocis
6 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima hotel
Maarten
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Adam
25 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adam
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
安靜的環境
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
3 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Paul
15 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Paul
Estada d’1 nit (set. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
14 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Lauren
30 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel good price
Lauren
Estada d’1 nit (ag. 2019)