Shangri-La Bengaluru

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel de luxe amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

VIP Access

Opinions

9,2 sobre 10,
Fantàstic

Serveis populars

  • Restaurant
  • Piscina
  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
El preu actual és de 140 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
VIP Access tier member

Gaudeix de més avantatges fent-te membre

  • Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
  • Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
  • Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions

Horizon Club, Habitació, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala del club
Bressols (gratis)
Televisor LED
  • 41 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 2 llits individuals

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
  • 44 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
  • 44 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 2 llits individuals

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
  • 49 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
  • 49 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite Premier

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala del club
  • 92 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
  • 41 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran (Horizon Bangalore View)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala del club
Bressols (gratis)
Televisor LED
  • 44 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 2 llits individuals (Horizon Bangalore View)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala del club
Bressols (gratis)
Televisor LED
  • 44 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
  • 41 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
No 56-6B Palace Road, Bengaluru, Karnataka, 560001

Què hi ha als voltants

  • Palau de Bangalore - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Parc Cubbon - 18 minuts a peu - 1.5 km
  • Vidhana Soudha - 18 minuts a peu - 1.5 km
  • Estadi M. Chinnaswamy - 2 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Carrer M.G. - 4 minuts en cotxe - 3.9 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Cantonment: 16 min a peu
  • Estació de Dr. B.R. Ambedkar: 2 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Bengaluru-Kempegowda (BLR): a 49 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Dublin - ‬10 minuts a peu
  • ‪Coastal Corner - ‬9 minuts a peu
  • ‪Millers 46 - ‬10 minuts a peu
  • ‪Cafe @ Raintree - ‬11 minuts a peu
  • ‪The Royal Afghan - ‬10 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Shangri-La Bengaluru

Hotel de luxe per a famílies amb Palau de Bangalore a prop
Shangri-La Bengaluru, amb Vidhana Soudha i Estadi M. Chinnaswamy a poca distància, ofereix un camp de golf al costat, una sala de festes i un servei de connexió amb l'aeroport. Dona't el gust amb tractaments aiurvèdics, un tractament facial i un massatge amb pedres calentes a Chi, l'spa de les instal·lacions. El cafeteria de les instal·lacions, B Cafe, ofereix cuina internacional. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb una terrassa superior i botigues a les instal·lacions.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil, amb gandules i para-sols de piscina
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Registre d'entrada exprés, servei de cangur (de pagament) i atenció multilingüe
  • A les opinions dels clients es diuen meravelles de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Totes 397 habitacions, moblades individualment, inclouen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres avantatges, per exemple, cartes de coixins i espais de treball aptes per a portàtils.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Roba de llit hipoal·lergògena, llençols de cotó egipci i matalassos d'escuma viscoelàstica
  • Articles de tocador de disseny, bidets i assecadors de cabells
  • Televisors LED de 45 polzades amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, bressols gratuïts i bullidores elèctriques

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Servei de recollida i retorn a l'estació de tren (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: 1611 INR per adult i 1611 INR per nen
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Restaurant privat i per a parelles
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • B Cafe
  • Caprese
  • Shang Palace
  • Ssaffron
  • Yataii

Activitats

  • Camp de golf de 18 forats (adjacent)
  • Centre de benestar obert les 24 hores
  • Compres
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Sala de festes
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa complet
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bressol a l'habitació
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 4 sales de reunions
  • Centre de conferències (1.951 metres quadrats d'espai)
  • Centre de negocis obert les 24 hores
  • Sala d'ordinadors

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Para-sols de piscina
  • Terrassa superior

Spa complet

  • 9 sales de tractaments
  • Aromateràpia
  • Embolcalls corporals
  • Embolcalls depuratius
  • Exfoliacions corporals
  • Hidroteràpia
  • Manicures i pedicures
  • Massatges amb pedres calentes
  • Massatges de teixits profunds
  • Massatges esportius
  • Massatges prenatals
  • Massatges suecs
  • Massatges tailandesos
  • Piscina d'hidromassatge
  • Reflexologia
  • Sala de vapor
  • Sales de tractament per a parelles
  • Sauna
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments aiurvèdics
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Gimnàs accessible en cadira de rodes
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Portes aptes per a cadires de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Servei de transport accessible des de o fins a l'aeroport
  • Spa accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 19 plantes
  • Construït l'any 2015
  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Sala de recepcions
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Carta de coixins
  • Edredó de plomes
  • Llençols de cotó egipci
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • Roba de llit hipoal·lergògena

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells
  • Barnussos
  • Bidet
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LED de 45 polzades amb canals per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Àpats disponibles només a l'habitació
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Guies de restaurants
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport i l'estació de tren (s'hi poden aplicar recàrrecs); per organitzar el transport, els clients han de posar-se en contacte amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Guests who book breakfast-inclusive rate plans will receive breakfast for guests age 12 and older.

Renovacions i tancaments

Les instal·lacions següents tanquen el dissabte i el diumenge:
  • Bar

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
2 nens de fins a 11 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 2250.0 INR per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1611 INR per adult i 1611 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 5000 INR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 2250.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
As per the Indian government, this property does not accept cash payment of INR 200,000 or more. Indian citizens must present a PAN card and travelers who are not citizens of India must present a passport when making a cash payment of INR 50,000 or more.
Please note that PAN cards are not accepted as identification at this property.
The listed child breakfast fee applies to guests age 11 and younger.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Els àpats establerts se serveixen únicament a l'habitació (no hi ha restaurant ni menú)
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada

L’allotjament també es coneix com a

Shangri-La Hotel Bengaluru
Shangri-La Bengaluru
Shangri-La Bengaluru Hotel
Shangri La Hotel Bengaluru
Shangri-La Bengaluru Bengaluru
Shangri-La Bengaluru Hotel Bengaluru

Preguntes freqüents

Shangri-La Bengaluru té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.

Quant costa allotjar-se a Shangri-La Bengaluru?

Amb data 10 de nov. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Shangri-La Bengaluru el dia 30 de nov. de 2025 són d'almenys 140,37 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Shangri-La Bengaluru accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Shangri-La Bengaluru?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Shangri-La Bengaluru?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Shangri-La Bengaluru?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

Shangri-La Bengaluru ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 5000 INR per vehicle.

On es troba Shangri-La Bengaluru?

Aquest hotel a Bengaluru al districte de negocis i és ideal per a famílies. A menys de 2 km tindràs les atraccions següents: Palau de Bangalore i Vidhana Soudha. Estadi M. Chinnaswamy i Carrer M.G.també són a menys de 5 km. Estació de Cubbon Park és a 23 min a peu i Estació de Dr. B.R. Ambedkar, a 23 min.

Opinions: Shangri-La Bengaluru

Opinions

9,2

Fantàstic

Puntuació 10: Excel·lent. 247 de 333 opinions
Puntuació 8: Bo. 52 de 333 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 18 de 333 opinions
Puntuació 4: Deficient. 9 de 333 opinions
Puntuació 2: Horrible. 7 de 333 opinions

9,6/10

Neteja

9,2/10

Personal i servei

9,2/10

Comoditats

9,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

4/10, Deficient

Mithun

Què li ha agradat: Neteja
AC was not working when I checked in. Staff at reception were not welcoming. No information on hotel amenities, restaurants etc were provided. Overall disappointing.
Estada de 4 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Benjamin, new york

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff exceedingly polite and caring. Great room for the price - world class is not an exaggeration.
Estada de 3 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Ganeshwari

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Came to Bangalore as a city stop as we went somewhere else before this. We stayed 4 nights but did not actually go out. The hotel’s food was really good, healthy and a good variety. We tried all restaurants. The Chinese and Indian restaurants were the best. I would say maybe the Japanese and Italian food were good for Indian standards, but as someone who has lived in Italy and love Japanese food, those restaurants were not really good, noodles/ pasta were over cooked and there weren’t the Italian and Japanese flavour required. The rooms were comfy and plenty of things to watch on tv. We were in the 16th floor sos did not really hear the traffic. All staff were very nice, especially Muskan from b Cafe, she really took care of us
Estada de 3 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

Ganeshwari

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything was fine except this one staff at break on the 28th when I was going for an omelette, I stood there for 5mins while he ignored me and served others. Not sure if this was because I was brown and the others were white and Asian people. FYI- I am not Indian, but from Mauritius, so I have the same skin colour, but that doesn’t mean that I should get ignored, I paid the same amount as everyone else there. Anyways, other than that, everything else was fine
Estada d’1 nit (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

kali

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It is a very nice hotel.
Estada de 2 nits (oct. 2025)

6/10, Acceptable

Rupan

I have given 3 stars for the following reasons: 1) when I first checked in, I asked to use the bathroom in the lobby. It smelled bad - I think the smell was coming from the sewer system. For a ‘5-star’ property, that is unacceptable. 2) When I checked-out, I asked for a printout of my receipt - essentially a piece of paper showing how much I was charged, and the fact that I had paid. Now mind you, although this was booked through Expedia, I chose to pay the hotel directly (the whole amount, in Rupees) when I checked-in. This should not have been a problem, but your front desk staff refused to print me a receipt. I stayed at the Taj Bangalore two days prior, and they were booked through Expedia as well, but they had no problem printing out a receipt for my records. 3) In general the service from the staff was not bad, however when I first checked-in, the man who checked me in, seemed to be somewhat patronizing in his behavior. I guess he just didn’t seem very professional and welcoming (not saying he didn’t smile, etc., just something about his attitude). Again, something I did not experience with the staff at the Taj.
Estada de 2 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

Amrita

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Was very noisy had to change room twice
Estada de 2 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Zahed, Paradise valley

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Probably one of the best hotels in the world!
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

younghee

Estada de 2 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Hasan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Highly recommend
Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Hasan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fantastic overall, highly recommend.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Manu

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Our fav place to stay. Nice location. The Shangri la quality global standards.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Pradipsing

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Overall experience was good but they don’t allow to click pic near swimming pool. They should allow that too
Estada de 3 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Marco, San antonio

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
the staff was amazing. i would stay here just because of the amazing hospitality. simply wonderful
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Suman

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Praveen

Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I loved the stay. especially the lounge option. Very friendly and responsible staff. Would definitely recommend to my circle.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Nanda

Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

JUMPEI

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
朝食がとても素晴らしい
Estada de 6 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Kazuhiko

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 6 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

makoto

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ジムが広く機器も最新で充実しています。部屋の広さ、空調など快適でした
Estada de 4 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Chong

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Shangri-la needs to change their hotel fragrance.

I arrived at noon before check in time 2pm. My room was not available so the staff tried to sell me an executive room with lounge access and breakfast. However as I had to leave hotel at 5am on the last morning thus missing breakfast, I did not take up the offer. I did get my assigned room after an hour+. Upon checking out, I realised my gold sratus at Hotels.com would allow me free upgrade which was not extended to me. The room itself was outdated and the smell in the room was not pleasant. I would suggest Shangri-la to change all their pillows which smell stale. I also had 2 dinners and 1 lunch at Shang Palacce. The team was the best, professional and always checking on me.
Working desk
Estada de 3 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Mysore, Lexington

Viatge en família
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The food was not up to the mark and parking ia a big deal here.
Estada de 3 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Sarah

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Amazing stay, would come again

Amazing stay, amazing service, food was fabulous, would definitely stay here again
Estada d’1 nit (jul. 2025)

6/10, Acceptable

martin

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Broadly it was great, rooms for and team. We were only let down by the fact there was a huge wedding event and that meant our second night was interrupted. We thought the manager could have made a better gesture after we complained but it was poor
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Neha

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We had a great experience
Estada d’1 nit (juny 2025)