Fletcher Hotel - Restaurant De Wipselberg - Veluwe
Hotel per a famílies amb pistes de tennis a l'aire lliure i sauna
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fletcher Hotel - Restaurant De Wipselberg - Veluwe





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 66 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (Bath and Terrace)

Habitació amb dos llits individuals (Bath and Terrace)
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Pati moblat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (Bath and Shower)

Habitació amb dos llits individuals (Bath and Shower)
7,6 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Wipselbergweg 30, Beekbergen, 7361 TK
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos
Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
7.2 de 10, Bé, 253 opinions
Preu actual: 80 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.85 EUR per persona i per nit.
- Taxa de servei: 0.15 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 10 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 15 EUR.
- Càrrec pel llit addicional: 28.50 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar, així com productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests who may encounter issues with stairs should contact this property in advance. Elevators are not available.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Golden Tulip Wipselberg
Golden Tulip Wipselberg Hotel Beekbergen
Wipselberg Golden Tulip
Princess Hotel Wipselberg Beekbergen
Princess Hotel Wipselberg
Princess Wipselberg Beekbergen
Princess Wipselberg
Golden Tulip Beekbergen
Beekbergen Golden Tulip
Fletcher Hotel-Restaurant Wipselberg-Veluwe Hotel Beekbergen
Fletcher Hotel-Restaurant Wipselberg-Veluwe Hotel
Fletcher Hotel-Restaurant Wipselberg-Veluwe Beekbergen
Fletcher Hotel-Restaurant Wipselberg-Veluwe
Fletcher Hotel Restaurant De Wipselberg Veluwe
Fletcher Hotel Restaurant De Wipselberg Veluwe
Fletcher Hotel - Restaurant De Wipselberg - Veluwe Hotel
Fletcher Hotel - Restaurant De Wipselberg - Veluwe Beekbergen
Preguntes freqüents
Opinions: Fletcher Hotel - Restaurant De Wipselberg - Veluwe
Opinions
7,4
Bo
7,2/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de juny de 2025
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Brian, Breda
Viatge en família
11 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Brian
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Jolanda
31 de maig de 2025
Jolanda
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Annemieke
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Annemieke
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Gert
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gert
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Frank
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Frank
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
C.J.
20 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
C.J.
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ingrid
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ingrid
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steven
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mike
28 de març de 2025
Mike
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Wim
Viatge en parella
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Wim
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Arno
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Arno
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Mark
Viatge de negocis
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Mirco
Viatge en família
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Mirco
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
reina
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
reina
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kim
Viatge en grup
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kim
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
René
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
René
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Natascha
Viatge en grup
6 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natascha
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
C.A.
Viatge en parella
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
C.A.
Estada de 2 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
John
Viatge en parella
8 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Brenda
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brenda
Estada de 2 nits (jul. 2024)
4/10, Deficient
Robert
22 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Chris
Viatge de negocis
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chris
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Rianne
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rianne
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
8 de juny de 2024
Martin
Estada d’1 nit (juny 2024)