Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament RG Grand Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni

Habitació superior, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Family)

Habitació Deluxe (Family)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Armari rober o de rebost
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

24 & 25, Jalan University 2, Taman University, Parit Raja, Batu Pahat, Johor, 86400
Sobre aquest allotjament
RG Grand Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
RG Grand Hotel Batu Pahat
RG Grand Batu Pahat
RG Grand Hotel Hotel
RG Grand Hotel Batu Pahat
RG Grand Hotel Hotel Batu Pahat
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: RG Grand Hotel
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
9,2
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
9 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Ibrahim_SQ_Ali, Seremban
Viatge en família amb nens petits
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ibrahim_SQ_Ali
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Tang
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Tang
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Azizul
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Azizul
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
mohd aidil fitri
14 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for money
mohd aidil fitri
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
8 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
25 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good for short stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
15 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
ROSMADI
19 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ROSMADI
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Wana, Kuala Lumpur
23 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wana
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Mohd Ridhwan
21 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohd Ridhwan
Estada d’1 nit (set. 2018)