Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pintar





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Deluxe Double Room
Deluxe Triple Room
Standard Room
Executive Suite
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 2 Jalan Siswa Jaya 1, Parit Raja, Batu Pahat, Johor, 86400
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 100.00 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100.00 MYR per vehicle l'anada i la tornada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pintar Batu Pahat
Hotel Pintar
Pintar Batu Pahat
Hotel Pintar Hotel
Hotel Pintar Batu Pahat
Hotel Pintar Hotel Batu Pahat
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Pintar
Opinions
7,6
Bo
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Abdul rashid
Viatge en família
1 de jul. de 2024
Abdul rashid
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Kok Yong
15 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Kok Yong
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Ibrahim Abd wahab
6 de juny de 2022
Ibrahim Abd wahab
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Well below expectation. Unhelpful staff.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Ahmad Mokri
19 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmad Mokri
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
ABD RAHIM
25 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Budget
ABD RAHIM
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
An, Kedah
22 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
An
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Am, Kedah
22 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Am
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
joji, shah alam
21 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
joji
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
2/10, Horrible
mohd, hotel pintar parit raja johor
15 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
mohd
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Mohd
12 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohd
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Elin, Shah Alam
3 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Thumbs up👍👍
Elin
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Dr., Bandar Baru Bangi, Selangor
27 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dr.
Estada d’1 nit (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Aen, Bangi
21 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Aen
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
syazwani, johor
5 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
syazwani
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)