Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Tivoli Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 25 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,2 sobre 10
Molt bo
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Banyera profunda
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Banyera profunda
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room 2

Deluxe Room 2
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room 1

Deluxe Room 1
També et pot agradar

Marriott Bangkok Sukhumvit
Sukhumvit
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 166 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

71/2-3 Soi Sribamphen,Yen-Arkart Rd., Thungmahamek, Sathorn, Bangkok, Thailand, 10120
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 1000.00 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 300 THB.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Tivoli Hotel Bangkok
Tivoli Bangkok
The Tivoli Hotel Hotel
The Tivoli Hotel Bangkok
The Tivoli Hotel Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: The Tivoli Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerald
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerald
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nichapat
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nichapat
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nico
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vastinetta rahoille
Nico
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
18 de març de 2025
Kevin
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Kumprang
16 de març de 2025
Kumprang
Estada de 17 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Daniel
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Timbo
Viatge en parella
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Timbo
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A nice hotel overall
David
Estada de 8 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alfie
Viatge en grup
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfie
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kyoko
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kyoko
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Bo Ting
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Bo Ting
Estada de 7 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
BRIAN
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
BRIAN
Estada de 4 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
WARREN
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
WARREN
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Kareem
24 de des. de 2024
Kareem
Estada de 16 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gerald
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerald
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Warren
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Warren
Estada de 6 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Tim
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel, local facilities
Tim
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Ichiro
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ichiro
Estada de 9 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
pinaki
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
pinaki
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
sandrine
Viatge en família
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sandrine
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
MASAAKI
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
移動は少し大変ですが
MASAAKI
Estada de 5 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
natsuhiko
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
natsuhiko
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Mario
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mario
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Massimo
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Massimo
Estada d’1 nit (set. 2024)