The Quartier Hotel Phromphong - Thonglor Bangkok
Hotel amb aparcament amb assistència i a prop de l'atractiu següent: EmQuartier
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Quartier Hotel Phromphong - Thonglor Bangkok





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
2 dormitoris
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
2 dormitoris
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
2 dormitoris
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

Hilton Bangkok Grande Asoke
Sukhumvit
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 1.004 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sukhumvit49, Klong Tan Nue, Watthana,, 413 10, Bangkok, Bangkok Province, 10110
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ramada by Wyndham Bangkok Sukhumvit 87
Ramada by Wyndham Bangkok Sukhumvit 87
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 233 opinions
Preu actual: 61 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 500 THB per adult i 250 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1400 THB per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 1400 THB només l'anada (entre 17 i 18 anys).
- Dipòsit pels animals de companyia: 1000 THB per estada.
- Càrrec per animals de companyia: 500 THB per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament és LGBTQ-friendly
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-20:00.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
The Quartier Hotel Bangkok
The Quartier Hotel Phrom Phong Thonglor by Compass
The Quartier Hotel Phromphong - Thonglor Bangkok Hotel
The Quartier Hotel Phromphong - Thonglor Bangkok Bangkok
The Quartier Hotel Phromphong Thonglor by Compass Hospitality
The Quartier Hotel Phromphong - Thonglor Bangkok Hotel Bangkok
The Quartier Hotel Sukhumvit 39 Bangkok by Compass Hospitality
Preguntes freqüents
Opinions: The Quartier Hotel Phromphong - Thonglor Bangkok
Opinions
8,0
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 d’ag. de 2025
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Khalid
25 de jul. de 2025
Khalid
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Erika
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erika
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Odd Arne
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Odd Arne
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Edmund
15 de març de 2025
Edmund
Estada de 11 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Laurent
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Grace
16 de febr. de 2025
Grace
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Takeyuki
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takeyuki
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Engin
Viatge en grup
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Engin
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Leslie
Viatge en família
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leslie
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jacqui
Viatge en parella
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqui
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
yuki
Viatge de negocis
5 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yuki
Estada de 16 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
SAMNIENG
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SAMNIENG
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
SAMNIENG
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SAMNIENG
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Taizo
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Taizo
Estada de 6 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Matthew
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Stay
Matthew
Estada de 9 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
KAZUTAKA
Viatge en grup
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAZUTAKA
Estada de 4 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Sira
21 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sira
Estada de 2 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Julianne
22 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Julianne
Estada de 4 nits (març 2024)
8/10, Bo
brian
21 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
brian
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
kevin
12 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely Hotel with great staff
kevin
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Rui
1 de febr. de 2024
Rui
Estada de 2 nits (gen. 2024)