Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Quarter Silom by UHG





VIP Access
Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
També et pot agradar

Hotel Muse Bangkok, Autograph Collection (Marriott International)
Centre de Bangkok
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 120 €
taxes i impostos inclosos
18 de set. - 19 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

12 Suriyawong Soi Silom 6(Soi Tarntawan), Suriyawong Subdistrict, Bang Rak, Bangkok, Bangkok, 10500
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 2000 THB per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 300 THB per adult i 150 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 1200.0 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Núm. d'identificació fiscal: 0105561012265
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-21:30.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
The Quarter Silom by UHG Hotel
The Quarter Silom by UHG Bangkok
The Quarter Silom by UHG SHA Plus
The Quarter Silom by UHG Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: The Quarter Silom by UHG
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
16 d’ag. de 2025
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Gulia
27 de juny de 2025
Gulia
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Teruhiko
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Teruhiko
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Teruhiko
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pls silent in public
Teruhiko
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
KOICHIRO
5 de maig de 2025
KOICHIRO
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bernd
25 d’abr. de 2025
Bernd
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
MASAHIRO
9 d’abr. de 2025
MASAHIRO
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Howard, So. Weber
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Howard
Estada de 21 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Robert, Honolulu
Viatge en grup
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 21 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
BOLANDIS, Alameda
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
BOLANDIS
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph
25 de març de 2025
Joseph
Estada de 15 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Paolo
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paolo
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Oren
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
This place is always good
Oren
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect location in Siliom
Andrew
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
John
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel but WiFi was an issue
John
Estada de 11 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Roni
1 de març de 2025
Roni
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Business Trip
Jason
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
KARTIK
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KARTIK
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
TONERI
19 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
TONERI
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edward
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Edward
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jens
7 de febr. de 2025
Jens
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
BOLANDIS, Alameda
Viatge en família
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
BOLANDIS
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Basheer, Virginia Beach
24 de gen. de 2025
Basheer
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
JACOB, Breda
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JACOB
Estada de 2 nits (gen. 2025)