Hotel apartament
The Kaze 34 Hotel and Serviced Residence
Hotel apartament amb servei gratuït de transport per la zona i a prop de l'atractiu següent: Centre Comercial Terminal 21
Galeria de fotos de l’allotjament The Kaze 34 Hotel and Serviced Residence





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe

Apartament Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor LCD
Dormitori independent
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor LCD
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor LCD
2 Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor LCD
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
També et pot agradar

Bangkok Marriott Hotel The Surawongse
Centre de Bangkok
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 865 opinions
Preu actual: 175 €
taxes i impostos inclosos
25 de nov. - 26 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

66 Soi 34, Sukhumvit Road, Klongton (Near BTS Thong Lor), Bangkok, Bangkok, 10110
Sobre aquest allotjament
The Kaze 34 Hotel and Serviced Residence
Hotel apartament amb servei gratuït de transport per la zona i a prop de l'atractiu següent: Centre Comercial Terminal 21
Aquest hotel apartament lliure de fum ofereix sauna, banyera d'hidromassatge i servei de bugaderia i tintoreria. Podràs gaudir de les comoditats següents: wifi gratuïta en zones públiques i servei gratuït de transport per la zona. També hi trobaràs bugaderia, assistència en viatges i en la compra d'entrades i un jardí. Cada apartament disposa d'un televisor LCD amb canals digitals i d'una cuina equipada amb frigorífic, placa de cuina i microones. Podràs gaudir de tot tipus de comoditats com ara una sala d'estar, una bullidora elèctrica, wifi gratuïta i reproductor de DVD.
The Kaze 34 Hotel and Serviced Residence ofereix 32 habitacions amb aire condicionat que inclouen reproductors de DVD i caixa forta. Les habitacions disposen de sala d'estar independent i tenen una taula de menjador. Hi ha un televisor LCD de 32 polzades amb canals digitals. En aquest hotel apartament de 3,5 estrelles estrelles disposaràs d'una cuina equipada amb frigorífic, placa de cuina, microones i utensilis de cuina, vaixella i coberteria. El bany està equipat amb una combinació de dutxa i banyera. A més, hi trobaràs articles de tocador gratuïts i assecador de cabells.
Els clients poden navegar per la xarxa gràcies a la wifi gratuïta. Si viatges per negocis, podràs gaudir de les comoditats següents: escriptori i una cadira de despatx. S'ofereix servei de neteja diari i es pot sol·licitar planxa i posts de planxar.
Hotel apartament ofereix una banyera d'hidromassatge i sauna per a l'entreteniment dels clients.
Es poden practicar les activitats d'oci següents a l'allotjament o a prop de les instal·lacions i s'hi poden aplicar recàrrecs:
Allotjaments similars

Ascella Sukhumvit 38
Ascella Sukhumvit 38
- Banyera d’hidromassatge
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 6 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 2000.00 THB per estada.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 500 THB.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 500 THB.
- Càrrec pel llit addicional: 500.0 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Pel que fa als elements de seguretat, hi trobaràs un extintor.
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Kaze 34 Hotel Serviced Residence Bangkok
Kaze 34 Hotel Serviced Residence
Kaze 34 Serviced Residence Bangkok
Kaze 34 Serviced Residence
The Kaze 34 Serviced Bangkok
The Kaze 34 Hotel Serviced Residence
The Kaze 34 Hotel and Serviced Residence Bangkok
The Kaze 34 Hotel and Serviced Residence Aparthotel
The Kaze 34 Hotel and Serviced Residence Aparthotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: The Kaze 34 Hotel and Serviced Residence
7,8
Bo
8,4
Neteja
8,4
Ubicació
8,8
Personal i servei
6,0
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
25 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 8 nits (març 2025)
4/10, Deficient
hiroyuki
Viatge de negocis
26 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
hiroyuki
Estada de 4 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Toyohiro
23 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Toyohiro
Estada de 3 nits (juny 2024)
8/10, Bo
KOJI, CHITOSE SUMIYOSHI
29 de gen. de 2024
KOJI
Estada de 4 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Ken
27 de nov. de 2023
Ken
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Phitchayada
Viatge amb animals de companyia
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Phitchayada
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
HINO
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HINO
Estada de 8 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
HINO
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HINO
Estada de 7 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
18 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada de 13 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
bernard
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bernard
Estada de 4 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 13 nits (març 2019)
8/10, Bo
Laura
18 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Room and Location in the Sukhumvit Area
Laura
Estada de 2 nits (febr. 2019)
2/10, Horrible
Mark
27 de nov. de 2018
Mark
Estada d’1 nit (ag. 2018)
2/10, Horrible
Mark
27 de nov. de 2018
Mark
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
wakako, JAP
13 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
wakako
Estada de 13 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Stuart, Rayong, Thailand
4 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stuart
Estada de 5 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
PINK, TOKYO
8 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
とても良かったです。
PINK
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
kiho
4 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fantastic kaze34
kiho
Estada de 6 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
120%おすすめ。
Viatger verificat
Estada de 15 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Doris
16 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Doris
Estada de 5 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
wakako, Japan
9 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wakako
Estada de 13 nits (juny 2018)
8/10, Bo
TIWA
28 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ห้องใหญ่ สะอาด สงบ
TIWA
Estada de 4 nits (juny 2018)
6/10, Acceptable
김, Daegu Korea
12 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
저렴하지만 불편함 감수해야하는 숙박시설
김
Estada de 9 nits (maig 2018)

















