Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Garden Living





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 21 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Four Points by Sheraton Bangkok Ploenchit
Sukhumvit
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
14 de set. - 15 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
The Garden Living és a Ramkhamhaeng, a Bangkok. A més de visitar punts de referència com ara Monument de la Victòria i Torre Baiyoke II, si el que et ve de gust és anar de compres, no et perdis Centre Comercial Terminal 21 i The Mall Lifestore Bangkapi. Et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Consulta l'oferta d'actes que se celebren a Estadi Nacional Rajamangala o a IMPACT Arena.

27/2 Seri Village 1 Soi Ramkhamhaeng 24, Yaek 22, Ramkhamhaeng Road, Bangkok, 10250
Què hi ha als voltants
- Estadi Nacional Rajamangala - 3 minuts a peu - 0.3 km
- Universitat de Ramkhamhaeng - 5 minuts a peu - 0.5 km
- Estadi Cobert de Huamark - 12 minuts a peu - 1.1 km
- Hospital Samitivej Srinakarin - 4 minuts en cotxe - 2.3 km
- The Mall Lifestore Bangkapi - 5 minuts en cotxe - 3.1 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- KFC - 5 minuts a peu
- เสบียงทิพย์ - 4 minuts a peu
- บ้านก๋วยเตี๋ยว (Noodle House)
- Yawa - 3 minuts a peu
- Burg Republic รามคำแหง - 3 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
GARDEN LIVING Hotel Bangkok
GARDEN LIVING Hotel
GARDEN LIVING Bangkok
THE GARDEN LIVING Hotel
THE GARDEN LIVING Bangkok
THE GARDEN LIVING Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: The Garden Living
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 14 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Maneerat
Viatge en família
11 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maneerat
Estada d’1 nit (febr. 2024)
4/10, Deficient
chutima
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
chutima
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Hideki
2 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Hideki
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Johannes
4 de des. de 2023
Johannes
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Wanida
30 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wanida
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
NAWIN
29 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NAWIN
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Benchaphat
11 de jul. de 2023
Benchaphat
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Wai Hing
10 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wai Hing
Estada de 7 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
Tick
3 d’abr. de 2023
Tick
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Duangkamol
8 de gen. de 2023
Duangkamol
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Holger
2 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Holger
8/10, Bo
Parichat
23 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Parichat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Johanna
9 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johanna
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
穎
8 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
穎
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Ruel Felipe
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ruel Felipe
Estada de 3 nits (gen. 2019)
2/10, Horrible
Sirada
27 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Sirada
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Tammy
11 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
不宜整潔
Tammy
Estada d’1 nit (ag. 2018)
6/10, Acceptable
payaija, cnx
12 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
โดยรวมของการ์เด้นท์ลิฟฟิ่ง รามคำแหง
payaija
Estada de 4 nits (nov. 2017)