Synsiri 2 Ladprao 98 1

Allotjament de 2.5 estrelles
Hotel als afores a Bangkok amb aparcament gratuït i connexió amb una estació de tren/metro

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Synsiri 2 Ladprao 98 1

Façana frontal de l'allotjament
Habitació Deluxe, no fumadors | Escriptori, wifi gratuïta i roba de llit
Vestíbul
Detall de l'exterior
Habitació familiar | Escriptori, wifi gratuïta i roba de llit

Opinions

7,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei de neteja
  • Aparcament inclòs
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació superior

El més destacat

Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
  • 22 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard

El més destacat

Control de la temperatura
Televisor
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
  • 24 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació familiar

El més destacat

Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits de matrimoni

Habitació Deluxe, no fumadors

8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)

El més destacat

Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
  • 22 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Synsiri 2 Ladprao 98 1 es troba a Ramkhamhaeng i té connexió amb una estació de tren/metro. A més de visitar punts de referència com ara Monument de la Victòria i Torre Baiyoke II, si el que et ve de gust és anar de compres, no et perdis The Mall Lifestore Bangkapi i Centre Comercial Central Plaza Ladprao. Et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Consulta l'oferta d'actes que se celebren a Estadi Nacional Rajamangala o a IMPACT Arena.
Mapa
13 Soi Ladprao 98/1, Ladprao rd, Wandthonglang, Ratchadaphisek, Bangkok, Bangkok, 10310

Què hi ha als voltants

  • The Mall Lifestore Bangkapi - 4 minuts en cotxe - 3.9 km
  • Universitat de Ramkhamhaeng - 4 minuts en cotxe - 3.9 km
  • Estadi Nacional Rajamangala - 5 minuts en cotxe - 3.9 km
  • Hospital de Bangkok - 5 minuts en cotxe - 7.3 km
  • Centre Comercial Terminal 21 - 9 minuts en cotxe - 11.8 km

Com moure’s per la zona

  • Si Kritha Station: 9 min en cotxe
  • Bang Kapi Station: 4 min en cotxe
  • Bangkok (DMK-Aeroport Internacional de Don Mueang): a 30 min en cotxe

Restaurants

  • Café Amazon (คาเฟ่ อเมซอน)
  • ‪Kbbq - ‬4 minuts a peu
  • ‪กาแฟพันธุ์ไทย - ‬7 minuts a peu
  • ‪ชายคาพักกาย - ‬5 minuts a peu
  • ‪Pizza Hut (พิซซ่า ฮัท) - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Synsiri 2 Ladprao 98 1

Hotel a prop de Estadi Nacional Rajamangala
Synsiri 2 Ladprao 98 1 ofereix una terrassa i més. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Ascensor
Característiques de l'habitació
Les 87 habitacions presenten comoditats com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i ampolla d'aigua gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors amb canals per cable
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i tailandès.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Comoditats

  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • 7 plantes
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Escriptori
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: 08:00-23:00, cada dia
La recepció compta amb personal durant un horari limitat
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 7 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit en efectiu de 500 THB per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol

L’allotjament també es coneix com a

Synsiri 2 Ladprao 98/1 Aparthotel Bangkok
Synsiri 2 Ladprao 98/1 Aparthotel
Synsiri 2 Ladprao 98/1 Bangkok
Synsiri 2 Ladprao 98/1
Synsiri 2 98/1 Aparthotel
Synsiri 2 98/1
Synsiri 2 Ladprao 98/1
Synsiri 2 Ladprao 98 1 Hotel
Synsiri 2 Ladprao 98 1 Bangkok
Synsiri 2 Ladprao 98 1 Hotel Bangkok

Preguntes freqüents

Synsiri 2 Ladprao 98 1 accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Synsiri 2 Ladprao 98 1?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Synsiri 2 Ladprao 98 1?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Synsiri 2 Ladprao 98 1?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Synsiri 2 Ladprao 98 1?

Aquest hotel es troba a Ramkhamhaeng. A més, tindràs Universitat de Ramkhamhaeng a 3,4 km i Estadi Nacional Rajamangala a 4 km. The Mall Lifestore Bangkapi és a 4,1 km de distància.

Opinions: Synsiri 2 Ladprao 98 1

Opinions

7,0

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 5 de 19 opinions
Puntuació 8: Bo. 6 de 19 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 3 de 19 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 19 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 19 opinions

7,2/10

Neteja

6,6/10

Personal i servei

7,6/10

Comoditats

6,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Maneerat

Estada de 7 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Robert

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Mohammad

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Das Hotel war insgesamt sehr gut – die Zimmer waren sauber und gut gepflegt, und auch die allgemeinen Bereiche wurden regelmäßig gereinigt. Der Aufenthalt war angenehm, und die Ausstattung war wie beschrieben. Das einzige Problem war die Kommunikation, da kaum jemand im Hotel Englisch sprach, was manchmal zu Missverständnissen führte. Wer jedoch ein bisschen Thai spricht oder ein Übersetzungsprogramm nutzt, sollte keine größeren Schwierigkeiten haben. Alles in allem ein tolles Hotel für einen erholsamen Aufenthalt!
Estada de 2 nits (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Ronald, Beringen

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Er is maar 1 stopcontact beschikbaar, dat is echt niet meer van deze tijd. Verder wordt het water op het dak door de zon verwarmd, dus een verfrissende douche, bij zonnig weer, is niet mogelijk. Verdrr is de ligging wel ok omdat eg een MRT station op 100m ligt en is ook de straat ver genoeg om geen last van het verkeer te hebben. Ik raad ook aan om de deluxe kamer te nemen. Die lijken mij wel up to date te zijn qua stopcontacten
Estada de 8 nits (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Sasikan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ดีค่ะ
Estada d’1 nit (febr. 2024)

8/10, Bo

tomas

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It was ok but staff talks bad English
Estada d’1 nit (gen. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Clean and safe, value for money

Good value for money, will go back
Estada de 5 nits (des. 2019)

8/10, Bo

wirunerat, เชียงใหม่

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
สะดวกในการเดินทาง สะอาดไม่มีกลินเหม็นอับ ราคายุติธรรม พนักงานให้บริการดี ยิ้มแย้มแจ่มใส แม้คุยทางโทรศัพย์ก็พูดดี ติดตามลูกค้าได้ดีมากๆทถกคร
Estada d’1 nit (maig 2019)

10/10, Excel·lent

Gita

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The hotel is kind of old. But I found the room clean and comfortable. The internet connection was excellent too. Close to so many minimarts, street vendors, a hair salon, a local market and a Big C Superstore is just across the street. You can go there using a connecting bridge. It is also easy to fetch a cab. I also found that Grab can find this hotel very easily. But it is quite far from tourist attractions like Pratunam or Chatuchak.
Estada de 3 nits (abr. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (febr. 2019)

8/10, Bo

Takahiro

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2019)

8/10, Bo

Sven

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Real Thai people area

Clean room recently renovated, good value for money, very busy big road Lad prao, good area to experience real Thai people living and sreeet business, fantastic market area Ban Kapi ca 4 km from hotel, if lucky with traffic only 20 min from BKK airport via toll roads
Estada de 4 nits (nov. 2018)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

ห้องพักสกปรกมากๆ..เก่า...ตอนจองในเนตห้องดูสะอาดโอ.

ห้องพักสกปรกมาก...เก่า...ฝุ่นเยอะ..น้ำไหลไม่ดี..ห้องน้ำเก่ามากๆๆๆๆๆ ตอนดูในเนตทุกอย่างดูดีโอเค...พอเข้าพักจริงตกใจมาก..ตัังแต่เช่าที่พักมา...ที่นี้แย่ที่สุด..จริงๆถึงจะเช่าทางเนตก็น่าจะให้ห้องดีๆกว่านี้..ไม่ใช่เอาห้องเก่ามาให้ลูกค้า...ไม่มีความประทับใจอะไรเลยกับที่พีกนี่
Estada de 4 nits (ag. 2018)

4/10, Deficient

Phiphat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (febr. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
.................................................................................................................................
Estada d’1 nit (des. 2017)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

4/10, Deficient

Robin, Denver

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Synsiri 2 is not a hotel

Synsiri 2 is not a hotel, it is an apartment building that rents out extra rooms. MOst Thai's are extremely helpful but the staff there were nice but once you were checked in you got no more service. Wifi is extra but not really that expensive. I can speak Thai so I had no real problems but I was put off that they wouldn't even call me a taxi so I had to lug my bags out to Lad Prao street to catch one. The biggest problem here was actually finding the place. It is not on soi 13. It is on near Soi 98 but look for the sign that says 98/1. Oh it is behind the petrol station. The sign for Synsiri 2 is in Thai so ask your taxi driver to help find it. Otherwise it was a great price.

2/10, Horrible

mel, australia

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

Poor customer service

Staff are lack of english skills. Can't seems to get basic request through. The dryer does nit work but was told it does. Had no other way of drying our clothes except the varendah. Housekeeping staff ended up taking my travelling pillow. Had to explain myself to the staff to get it back. Was questioned about a missing floor mat that we never got. Staff provided a taxi driver who failed to get us to our destination even after he spoke with a staff there before we start our journey. I asked if he knew the way and he said yes. Was going to charge us 400 baht eventhough hwe didn't get to where we wanted to go. Really bad for the hotel business. Hotel should provide tourist brochures and maps of bangkok and thailand.