Spenza Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Mercat de Pratunam
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Spenza Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitori independent
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitori independent
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Modern Deluxe Room Non smoking

Modern Deluxe Room Non smoking
Carregar totes les fotos de: Deluxe Triple Room Non smoking

Deluxe Triple Room Non smoking
Carregar totes les fotos de: Modern Deluxe Room 1 Queen Bed

Modern Deluxe Room 1 Queen Bed
També et pot agradar

Radisson Blu Plaza Bangkok
Sukhumvit
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.002 opinions
Preu actual: 94 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

88 Soi Phetchaburi 15, Ratchatewi, Bangkok, 10400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Patra Boutique Hotel
Patra Boutique Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
8.4 de 10, Molt bé, 603 opinions
Preu actual: 40 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 1000 THB per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 200 THB per adult i 100 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 800 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Spenza Hotel Bangkok
Spenza Bangkok
Spenza Hotel Hotel
Spenza Hotel Bangkok
Spenza Hotel SHA Plus
Spenza Hotel Hotel Bangkok
Spenza Hotel Hotel
Spenza Hotel Bangkok
Spenza Hotel SHA Plus
Spenza Hotel Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: Spenza Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
dawn
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
8 de maig de 2024
dawn
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Tokiko
Viatge en grup
5 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tokiko
Estada de 3 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Bernd
Viatge en família
20 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernd
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
RAUDHAH
Viatge en família
30 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RAUDHAH
Estada de 4 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Lin Foong
7 de maig de 2023
Lin Foong
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
KENJI
Viatge en parella, Viatge en grup
23 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KENJI
Estada de 4 nits (febr. 2023)
4/10, Deficient
Dalong
27 de nov. de 2022
Dalong
Estada de 8 nits (nov. 2022)
4/10, Deficient
Vicky
Viatge en família
27 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vicky
Estada de 4 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
MOHAMED
Viatge en família
21 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MOHAMED
Estada de 7 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
24 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Wee Jian
Viatge en família
15 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wee Jian
Estada de 4 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
HungJen
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HungJen
Estada de 6 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Markku
Viatge de negocis
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heart Of Pratunam
Markku
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Gilbert
Viatge en família
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilbert
Estada de 5 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Adrian, Singapore
Viatge en grup
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrian
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Celene
Viatge en grup
24 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Celene
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
GHEE KEW
Viatge en grup
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Holiday with friends
GHEE KEW
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Shiely
Viatge en grup
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shiely
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Tueanjai
Viatge en família
19 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Tueanjai
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Farouk
Viatge de negocis
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Farouk
Estada de 4 nits (nov. 2019)