Sleep Hotel Bangkok
Hotel a Bangkok amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Sleep Hotel Bangkok





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Microones
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Microones
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Microones
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Capella Bangkok
Riba de Bangkok
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.8 de 10, Excepcional, 107 opinions
Preu actual: 1069 €
taxes i impostos inclosos
2 de des. - 3 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

28/9 Soi Pracha Rat Bamphen 26 Yaek 12, Bangkok, Thailand, 10310
Sobre aquest allotjament
Sleep Hotel Bangkok
Allotjaments similars

FuramaXclusive Asoke Hotel
FuramaXclusive Asoke Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 1.003 opinions
Preu actual: 91 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 300 THB per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
OYO 112 Sleep Hotel
OYO 112 Sleep Bangkok
OYO 112 Sleep
Hotel OYO 112 Sleep Hotel Bangkok Bangkok
Bangkok OYO 112 Sleep Hotel Bangkok Hotel
Hotel OYO 112 Sleep Hotel Bangkok
OYO 112 Sleep Hotel Bangkok Bangkok
Sleep Hotel Bangkok
Sleep Hotel Bangkok Hotel
Sleep Hotel Bangkok Bangkok
OYO 112 Sleep Hotel Bangkok
Sleep Hotel Bangkok Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Sleep Hotel Bangkok
9,0
Fantàstic
9,4
Neteja
6,6
Ubicació
9,0
Personal i servei
10
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Shahdain
Viatge en grup
1 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Shahdain
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Pisit
Viatge de negocis
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pisit
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Falang
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
IGOR
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen hotel nuevo, con ascensor,
IGOR
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
1 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
23 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
26 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
13 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 9 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
SALAHADIN
18 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SALAHADIN
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Andy
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hotel quite new, location not near to mrt
Andy
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Don, SINGAPORE
Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
2 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Don
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Alex
7 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alex
Estada de 5 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Surachest
23 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ดีครับ
Surachest
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Supattra
12 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable bed
Supattra
Estada de 5 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Kaneto
12 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
移動手段あればオススメ
Kaneto
Estada d’1 nit (jul. 2018)
4/10, Deficient
Grant, Brandon
30 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Double charged
Grant
Estada d’1 nit (abr. 2018)

















