Q Hotel Bangkok
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Central Plaza Grand Rama 9
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Q Hotel Bangkok





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Four Points by Sheraton Bangkok, Sukhumvit 15
Sukhumvit
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 109 €
taxes i impostos inclosos
4 de set. - 5 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

NEW PETCHABURI RAOD, BANGKAPI, HUAY, KWANG, 2082, Bangkok, Bangkok (province), 10320
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

My Hotel Pratunam
My Hotel Pratunam
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
- Bar
5.6 de 10, 62 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 500 THB per estada per a les estades entre les dates següents: 1/setembre-31/agost
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Q Bangkok
Q Hotel Bangkok
Q Hotel
Q Hotel Bangkok Hotel
Q Hotel Bangkok Bangkok
Q Hotel Bangkok Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: Q Hotel Bangkok
Opinions
7,2
Bo
7,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Noo
22 de juny de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Noo
Estada de 2 nits (juny 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
If you don't mind a brothel nextdoor.
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2017)
6/10, Acceptable
Luca
27 de des. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Poor
Luca
Estada de 4 nits (des. 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
27 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2017)
6/10, Acceptable
Phisitt
13 de jul. de 2017
Phisitt
Estada d’1 nit (jul. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2017)
8/10, Bo
Rodrigo
5 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
10/10, Excel·lent
YUE JHU
4 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUE JHU
2/10, Horrible
Héléna
2 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel avec potentiel
Héléna
8/10, Bo
Elisa L
11 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel, great personel
Elisa L
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja
基本的に、きれい。ただし立地が。
Viatger verificat
6/10, Acceptable
julien
3 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Tranqit à Bangkok
julien
2/10, Horrible
Chris, London
2 d’oct. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nothing good middle of nowhere
Chris
8/10, Bo
yann, gouaix
4 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
propre et pas cher
yann
6/10, Acceptable
David, Paris
2 d’ag. de 2016
Chambre de passage bon marché
David
2/10, Horrible
Viatger verificat
6 de jul. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Atitaya, CR
6 de juny de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ใกล้ป้ายรถเมล์ เดินทางสะดวก
Atitaya
2/10, Horrible
Muhammad Faizal
24 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Muhammad Faizal
6/10, Acceptable
patthamaporn
17 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
patthamaporn
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Yoshihiro
26 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
落ち着いた雰囲気のホテルでした。
Yoshihiro
6/10, Acceptable
ByungWook
7 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
싸고괜찮지만 으스스
ByungWook
2/10, Horrible
Sora, Bkk
17 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei
Not good staff
Sora
Últimes tendències a Expedia
Hotels