Galeria de fotos de l’allotjament Pongsakorn Boutique Resort





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Hilton Bangkok Grande Asoke
Sukhumvit
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Preu actual: 89 €
taxes i impostos inclosos
5 d’oct. - 6 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

81/7-8 Soi Luang Pang 2, Tab Yao, Lad Krabang, Bangkok, 10520
Sobre aquest allotjament
Pongsakorn Boutique Resort
Allotjaments similars

The Cottage Suvarnabhumi
The Cottage Suvarnabhumi
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 250 THB per adult i 250 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 200 THB per habitació només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 100 THB només l'anada (fins a 5 anys).
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Pongsakorn Boutique Resort Bangkok
Pongsakorn Boutique Bangkok
Pongsakorn Boutique
Pongsakorn Boutique Bangkok
Pongsakorn Boutique Resort Hotel
Pongsakorn Boutique Resort Bangkok
Pongsakorn Boutique Resort Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: Pongsakorn Boutique Resort
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Gilles
Viatge en parella
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Gilles
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
John, Bradford
Viatge en parella
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
LINDSAY
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LINDSAY
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Batu
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Batu
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sherman
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sherman
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
joseph
15 de maig de 2025
joseph
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Uchenna
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Uchenna
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Sreenath
8 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sreenath
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Domenico
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Domenico
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Shinobu, KYOTO CITY
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shinobu
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not for aonger stay.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jamar
24 de març de 2025
Jamar
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
inderdeep s
13 de març de 2025
inderdeep s
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Tayeb
Viatge en grup
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tayeb
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Priska
7 de març de 2025
Priska
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
MASAHIRO
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MASAHIRO
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Clark
27 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clark
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Whan
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Whan
Estada de 6 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Amy
20 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Not great
Amy
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kanchana
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kanchana
8/10, Bo
Kanchana
7 de febr. de 2025
Kanchana
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gordon
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gordon
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gordon
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gordon
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Guy
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guy
Estada d’1 nit (gen. 2025)