Phranakorn Nornlen Hotel
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Moll de Thewet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Phranakorn Nornlen Hotel





VIP Access
Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Dormitoris
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Dormitoris
Ventilador de sostre
2 Banys
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
També et pot agradar

Hilton Bangkok Grande Asoke
Sukhumvit
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

46 Thewet soi 1, Krung Kaseam Rd, Bangkhunphrom, Phranakorn, Bangkok, 10200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

iSanook Bangkok
iSanook Bangkok
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 30 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 200 THB per adult i 200 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 400 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Phranakorn-Nornlen Hotel Bangkok
Phranakorn-Nornlen Bangkok
Phranakorn-Nornlen
Phranakorn Nornlen Hotel Bangkok
Phranakorn Nornlen Hotel
Phranakorn Nornlen Hotel Hotel
Phranakorn Nornlen Hotel Bangkok
Phranakorn Nornlen Hotel Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: Phranakorn Nornlen Hotel
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kyoka
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyoka
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Claudio
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good place in all
Claudio
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
George
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
George
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshiko
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshiko
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Youna
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Youna
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
George
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
George
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerald
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerald
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aslak
Viatge en família
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aslak
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anja
Viatge en parella
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anja
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Addison
17 de març de 2025
Addison
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fabrice
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabrice
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Magnus
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Magnus
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Constance
Viatge en família
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super!!

Constance
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en grup
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Patrick Laico
3 de set. de 2024
Patrick Laico
Estada de 3 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Maurice
Viatge en parella
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maurice
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Martina
Viatge en parella
8 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martina
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Naomi
Viatge en família
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Naomi
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Christian
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Charme et service
Christian
Estada de 3 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
KOTA
9 de maig de 2024
KOTA
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Robert
6 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Robert
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Claudia
29 de març de 2024
Claudia
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Caroline
Viatge en família
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caroline
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
KAZUSHI
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAZUSHI
Estada de 5 nits (febr. 2024)