Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NAP Hotel Bangkok





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (Ground Floor)

Habitació estàndard (Ground Floor)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble familiar, 2 dormitoris

Habitació doble familiar, 2 dormitoris
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
2 Banys
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
També et pot agradar

The Peninsula Bangkok
Riba de Bangkok
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 1.009 opinions
Preu actual: 243 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

22 Soi Phetchaburi 13, Phethburi Road, Phayathai, Bangkok, 10400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Theme Boutique Hotel
Theme Boutique Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
8.6 de 10, Excel·lent, 98 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 200 THB per adult i 200 THB per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
NAP Hotel Bangkok
NAP Bangkok
NAP Hotel Bangkok Hotel
NAP Hotel Bangkok Bangkok
NAP Hotel Bangkok Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: NAP Hotel Bangkok
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de juny de 2025
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Wai Loong
Viatge en parella, Viatge en família
21 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wai Loong
Estada de 4 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Iram
Viatge en família
30 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Iram
Estada de 11 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Hon Yew
Viatge en parella
28 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hon Yew
8/10, Bo
Edlyn Simin
Viatge en família
23 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Edlyn Simin
Estada de 3 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
4 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Sarocha
Viatge en grup
23 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ว้าวว้าวว้าว
Sarocha
Estada de 3 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Arun
9 de nov. de 2020
Arun
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
kajorn
8 de set. de 2020
kajorn
Estada de 2 nits (set. 2020)
6/10, Acceptable
Csaba
Viatge en família
7 de març de 2020
Value for money little expensive!
Csaba
Estada de 3 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Verna
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Verna
Estada de 3 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
31 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
J
Viatge en parella
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
J
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
Carlo, Singapore
Viatge en parella
16 de gen. de 2020
Carlo
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Hang Meng
Viatge en família
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hang Meng
Estada de 5 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Hui min
Viatge en grup, Viatge en família
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hui min
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en família
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
21 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Yoke ting
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoke ting
Estada de 5 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
NICHOLAS, Kuala Lumpur
Viatge en parella, Viatge en grup
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NICHOLAS
Estada de 4 nits (des. 2019)