144 North Sathorn Road, Silom, Bangrak, Bangkok, Bangkok, 10500
Què hi ha als voltants
ICONSIAM - 3 minuts en cotxe - 2.7 km
Parc Lumphini - 3 minuts en cotxe - 2.7 km
MBK Center - 4 minuts en cotxe - 5.4 km
Centre Comercial Siam Paragon - 5 minuts en cotxe - 5.8 km
Complex Comercial CentralWorld - 5 minuts en cotxe - 4.6 km
Com moure’s per la zona
Estació de tren de Wongwian Yai: 5 min en cotxe
Estació de metro (BTS) de Surasak: 3 min a peu
Bangkok (BKK-Aeroport Internacional de Suvarnabhumi): a 41 min en cotxe
Restaurants
Roots - 2 minuts a peu
Chef Man - 3 minuts a peu
Blue Elephant - 3 minuts a peu
The Coffee Club - 4 minuts a peu
Ocken - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Mode Sathorn Hotel
Hotel de 4 estrelles per a famílies a prop de Parc Lumphini
Mode Sathorn Hotel se situa a prop d'on és ICONSIAM, i ofereix un bar al costat de la piscina, un servei de compra de queviures gratuït i un detall de benvinguda gentilesa de la direcció. Regala't una manicura o una pedicura, un tractament facial o una exfoliació corporal a Borisud Pure Spa, l'spa de les instal·lacions. No deixis passar l'oportunitat de menjar a qualsevol dels 3 restaurants de les instal·lacions, que ofereixen esmorzar, dinar, sopar i cuina europea moderna. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb una terrassa i una cafeteria.
També gaudiràs dels avantatges següents:
Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil, amb para-sols de piscina
Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
Servei de limusina o xofer, esmorzar d'estil bufet (de pagament) i registre de sortida exprés
Registre d'entrada exprés, 2 sales de reunions i atenció multilingüe
Als comentaris dels clients es diuen meravelles de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 201 habitacions, decorades individualment, ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i llars de foc, així com altres detalls, per exemple, aire condicionat i barnussos.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
Televisors de 40 polzades amb canals per cable i reproductors de DVD
Frigorífics, serveis de cura d'infants i cafeteres/teteres
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Servei de limusina o xofer
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 10:00: entre 766 i 766 THB per adult i 350 i 350 THB per nen
3 restaurants
Bar o cafeteria
Cafè i te a les zones comunes
Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció
Un bar
Un bar al costat de la piscina
Una cafeteria
Restaurants a les instal·lacions
Secret M All Day Dining
The Roof at 38th Bar
The Sathorn
The Social
Activitats
Gimnàs obert les 24 hores
Piscina a l'aire lliure
Piscina infantil
Sala de vapor
Sauna
Spa complet
Per a famílies
Bar o cafeteria
Bugaderia
Frigorífic a l'habitació
Piscina a l'aire lliure
Piscina infantil
Reproductor de DVD
Servei de cangur o de cura d'infants a l'habitació
Comoditats
Bugaderia
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Atenció multilingüe
Porter o grum
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de compra de queviures gratuït
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Serveis empresarials
142 metres quadrats d'espai per a conferències
2 sales de reunions
Centre de negocis
Exterior
Jardí
Para-sols de piscina
Terrassa
Spa complet
Aromateràpia
Exfoliacions corporals
Manicures i pedicures
Massatge
Piscina d'hidromassatge
Sauna
Tractaments facials
Accessibilitat
Ascensor
Més serveis
2 edificis
38 plantes
Construït l'any 2011
Sala de banquets
Zones designades per a fumadors
Serveis de l’habitació
Dormitori
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Capçal de la dutxa tipus cascada
Dutxa
Sabatilles
Tovalloles
Entreteniment
Reproductor de DVD
Televisor de 40 polzades amb canals per cable
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera i tetera
Frigorífic
Servei d'habitacions 24 hores
Altres
Aire condicionat
Caixa forta
Decoració exclusiva
Escriptori
Habitacions connectades disponibles
Llar de foc
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia ni de servei.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Els nens de fins a 12 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1766.5 THB per nit
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 766 i 766 THB per adult, i entre 350 i 350 THB per nen (preu aproximat).
Càrrec pel llit addicional: 1766.5 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Mode Hotel Managed Siam Siam
Mode Managed Siam Siam
Mode Sathorn Hotel Managed Siam Siam
Mode Sathorn Managed Siam Siam
Mode Sathorn Hotel
Mode Hotel
Mode Sathorn
Preguntes freqüents
Mode Sathorn Hotel té piscina?
Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.
Mode Sathorn Hotel accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Mode Sathorn Hotel?
L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Mode Sathorn Hotel?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
A quina hora es fa el registre de sortida a Mode Sathorn Hotel?
Registre de sortida: migdia.
On es troba Mode Sathorn Hotel?
Aquest hotel per a famílies és a Bangkok i es troba a la zona d'oci. És a menys de 2 km de King Power MahaNakhon i Thaniya Plaza. Parc Lumphini i ICONSIAM també són a menys de 3 km. Estació de metro (BTS) de Surasak és a 3 min a peu i Saint Louis Station, a 7 min.
Opinions: Mode Sathorn Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 408 de 1000 opinions
10-Excel·lent
408
Puntuació 8: Bo. 418 de 1000 opinions
8-Bo
418
Puntuació 6: Acceptable. 119 de 1000 opinions
6-Acceptable
119
Puntuació 4: Deficient. 33 de 1000 opinions
4-Deficient
33
Puntuació 2: Horrible. 22 de 1000 opinions
2-Horrible
22
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8/10, Bo
Tom
Viatge en parella
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Stayed here last Friday night. The staff were lovely and we really appreciated the free room upgrade and welcome drinks. The room was clean/comfortable, but the layout was a bit awkward and some of the furniture was a little scuffed. Also, inky one of the elevators was working so was a bit slow to wait sometimes. Still, it was a comfortable stay overall and a nice little escape.
Tom
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amazing
Jonathan
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Meets expectations. Great location and warm and friendly staff.
Jonathan
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Peter
Viatge de negocis
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Bad day for the hotel …
Well , 4 star on a shiny days perhaps - room very nice but bed sounded like a plywood when turn - and yes it was plywood bottom thats loos , and all all beds - try to change room and a arrogant manager just said dont lay down so hard on bed - and no one else complain - i say do hear the sound … can only downgrade to smaller room without compensation , aircon in public area not working , not repair day after , 1 of 3 elevator broken same here not repir day after - not coming back … not a 4 star - 3 star perhaps.
Peter
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
KOYO
8 d’abr. de 2025
KOYO
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Desiree
Viatge en grup
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pretty standard hotel. Almost boutique in style. Rooms were modern and comfortable! Overall good stay. Staff very pleasant and welcoming!
Desiree
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Erik
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Das Personal ist sehr zuvorkommend. Es ist einfach schön
Erik
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
CHENGHAO
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
超棒!
CHENGHAO
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
NIVALDO
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice place!
NIVALDO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
mark
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great property but rooftop dining expenses are absolutely outrageous prices. You can get food that is just as good for 1/3 the price. Examples. Cocktail - >15 USd….. steak 70 USD. I would stay here but dine anywhere around the hotel.
mark
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
SEUNG SEOK
16 de febr. de 2025
SEUNG SEOK
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Tina
Viatge en família
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Centralt hotel, god service, rengøring bør oppes.
Dejligt centralt hotel med meget venligst personale.
Værelset var ikke super rent, havde en noget beskidt gulvtæppe. Pool var iskold. Rooftop baren usandsynlig dyr! Ville nyde den sidste aften med mine piger deroppe, men selv en flaske vand, kostede op mod 100kr.
Tina
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Erikku
Viatge en grup
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christoph
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Victoria Brumm
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Victoria Brumm
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
sarawut thimachai
27 de gen. de 2025
sarawut thimachai
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Tamar
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tamar
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Sean
Viatge en parella
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good hotel, centrally located, we walked everywhere 86k steps in 3 days. Rooms good size and with modern feel. Staff very nice and friendly. Rooms cleaned and water refreshed.
Roof top bar superb, however the price of a drink is super, super expensive £28 for 2 330ml.😱
Sean
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Albert
Viatge en família
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It is next to a skyrail station which is very convenient to travel around, even to the airport.
The room and toilet / shower/ bath are clean. The only problem there is no chair to sit on. Not very comfortable to drink your coffee by sitting on the edge of the bed
Albert
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Peter
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ok
Peter
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ahmed
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmed
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Gustav
9 de gen. de 2025
Gustav
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Reza
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Personeel erg aardig, hotel heeft onderhoud nodig.
Reza
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gabriela
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriela
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació